پراید برقی، مالی ترین خودروی الکتریکی کره جنوبی ، عکس

به گزارش لیسون، هیوندای در کنار توسعه و عرضه خودروهای برقی رده بالا با عملکرد قابل توجه، به فراوری خودروهای برقی مالی هم فکر می نماید. جدیدترین محصول این خودروساز، هیوندای اینستر است که بر اساس خودروی بنزینی کاسپر ساخته شده است.

پراید برقی، مالی ترین خودروی الکتریکی کره جنوبی ، عکس

امیرمسعود عابدین- هیوندای اینستر که با هدف ورود به اروپا برای مبارزه با داچیا پیشرفته است، کمی بزرگ تر از همتای بنزینی خود است. ابعاد کوچک و جمع وجور این خودرو برای حرکت در سطح شهر بسیار مناسب است.

این خودرو اگرچه از نظر فنی به مدل های آیانیک نزدیک نیست، اما از تم پیکسلی مشابه در جلو و عقب استفاده می نماید. این خودرو در سبد رو به رشد خودروهای برقی هیوندای و بعلاوه در بخش خودروهای برقی مالی، در دنیا برجسته است.

مشتریان می توانند این خودرو را از بین دو تریم انتخاب نمایند که دارای میزان باتری و توان خروجی فرق دارد. مدل پایه دارای پکیج 42 کیلووات ساعتی مناسب برای مسافت 299 کیلومتری و یک موتور الکتریکی با قدرت 95 اسب بخار خواهد بود. نسخه گران تر، باتری بزرگ تر 49 کیلووات ساعتی را برای برد 349 کیلومتری با موتور قوی تر 113 اسب بخاری ترکیب می نماید. در هر دو تریم، اینستر دارای گشتاور 146 نیوتون متر گشتاور است.

در نسخه پایه، شتاب صفر تا صد 11.7 ثانیه اعلام شده است. در نسخه قوی تر، این زمان به 10.6 ثانیه کاهش می یابد. هنگامی که باتری خودرو تمام شد، حدود نیم ساعت طول می کشد تا باتری با استفاده از شارژر DC از 10 تا 80 درصد شارژ گردد.

تصاویر منتشرشده، اینستر را با پیکربندی چهار صندلی نشان می دهند، اما پیکربندی پنج نفره آن در اواخر سال 2025 در دسترس خواهد بود. صندلی های عقب قابلیت جلو و عقب شدن دارند و بسته به موقعیت آن ها، ظرفیت بار از 8.4 تا 12.4 فوت مکعب متغیر است.

اگرچه این یک ماشین کوچک است، اما هیوندای اینستر مملو از امکانات خوب است. از کروز کنترل تطبیقی و دوربین 360 درجه گرفته تا پد شارژ بی سیم و نور بالای کمکی، در این خودروی مالی دیده می گردد. این خودرو بعلاوه با امکانات دیگری نظیر گرم کن فرمان و هشدار خروج از خط و اپل کارپلی و اندروید اتو عرضه می گردد. صفحه نمایش دوگانه 10.25 اینچی، تجهیزات استاندارد اینستر هستند.

اینستر صرفاً در اروپا نخواهد بود، چرا که هیوندای آن را در کره جنوبی و بعلاوه در خاورمیانه و آسیا و اقیانوسیه به فروش خواهد رساند. مدل اینستر کراس در تاریخ بعدی عرضه خواهد شد.

منبع: motor1

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 تیر 1403 بروزرسانی: 8 تیر 1403 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2288

به "پراید برقی، مالی ترین خودروی الکتریکی کره جنوبی ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراید برقی، مالی ترین خودروی الکتریکی کره جنوبی ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید