پینگ پنگ بازان ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش لیسون، پینگ پنگ بازان ایران رقبای خود را در مسابقات انفرادی بازیهای آسیایی شناختند.

پینگ پنگ بازان ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، قرعه کشی مسابقات انفرادی تنیس روی میز مردان و زنان برگزار گردید و چهار ورزشکار ایرانی حاضر در این مسابقات رقبای خود را شناختند.

مسابقات انفرادی در یک جدول 64 نفره حدفی برگزار می شود و در این مسابقات از هر کشور فقط دو ورزشکار مجوز حضور خواهند داشت. قرعه مردان

نیما عالمیان: در بازی اول استراحت دارد و بعد با برنده بازی ورزشکاران مالدیو و مالزی بازی دارد. سپس در صورت پیروزی در این بازی ، احتمالا در مرحله یک هشتم با یو ایدا جین از ژاپن و سپس برای کسب مدال با فان ژندونگ قهرمان دنیا از چین بازی دارد.

نوشاد عالمیان: در بازی اول استراحت دارد بعد با برنده بازی بین ورزشکاران ویتنام و امارات بازی دارد. سپس در صورت پیروزی در این بازی ، احتمالا در مرحله یک هشتم با جیونگ یونگ سیک از کره جنوبی و در صورت پیروزی بر این حریف، برای کسب مدال با وونگ چون تینگ از هنگ کنگ بازی دارد.

قرعه زنان

ندا شهسواری و مهشید اشتری، دو ورزشکار ملی پوش ایرانی در دور اول با قرعه استراحت روبرو شدند و هر دو ورزشکار در بازی دوم با ورزشکارانی از کره شمالی رقابت می نمایند و در صورت پیروزی در این بازی، با رقبایی از کشورهای ژاپن و کره جنوبی برای مدال رقابت خواهند کرد.

بازی های انفرادی از تاریخ هشتم شهریور شروع می شود و تا 10 شهریور ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 21

به "پینگ پنگ بازان ایران رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پینگ پنگ بازان ایران رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید