کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال: از نظر ذهنی و جسمی آماده نیستیم

به گزارش لیسون، امروز در لحظات مهم، مخصوصاً در ست دوم و سوم خوب بازی نکردیم. در ست سوم و در امتیاز 17 بر 16 به حریف نزدیک شدیم، اما در نهایت باختیم. نتوانستیم مثل همواره بازی کنیم و در نهایت با نتیجه 3 بر یک بازنده شدیم.

کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال: از نظر ذهنی و جسمی آماده نیستیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از نظر ذهنی و جسمی آماده مسابقات جام دنیای نیستیم.

به گزارش فارس، ایگور کولاکوویچ پس از شکست 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل مصر در رقابت های جام دنیای در خصوص این مسابقه گفت: اول از همه، به تیم مصر برای کسب این پیروزی تبریک می گویم. ما برای این مسابقات هنوز آماده نشده ایم. ما بنا به دلایل زیادی که وجود دارد از نظر ذهنی و جسمی برای این مسابقات آماده نیستیم.

وی ادامه داد: امروز در لحظات مهم، مخصوصاً در ست دوم و سوم خوب بازی نکردیم. در ست سوم و در امتیاز 17 بر 16 به حریف نزدیک شدیم، اما در نهایت باختیم. نتوانستیم مثل همواره بازی کنیم و در نهایت با نتیجه 3 بر یک بازنده شدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص غیبت امیر غفور در دیدار مقابل مصر گفت: غفور امروز آماده نبود تا این بازی را انجام دهد. من می خواستم (پوریا) یلی را در زمین ببینم. یلی بازیکن جوان و آینده داری است و سال جاری قهرمان جوانان دنیا شد، بنابراین من می خواستم امروز او را در یک شرایط سخت آزمایش کنم.

کولاکوویچ درمورد برنامه هایش برای مسابقات بعدی مطرح نمود: زمان زیادی برای ایجاد تغییرات وجود ندارد. ما آمادگی لازم برای این مسابقات طولانی را نداریم. امیدوارم بازیکنان بعد از این شکست ناراحت بوده و احساس بدی پیدا نمایند تا انرژی خود را کمی در زمین تغییر دهند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 431

به "کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال: از نظر ذهنی و جسمی آماده نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال: از نظر ذهنی و جسمی آماده نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید