گوشی رول شونده سامسونگ احتمالا در سال 2025 عرضه می گردد

به گزارش لیسون، طبق گزارش های اخیر، سامسونگ ممکن است اولین شرکتی باشد که گوشی هوشمندی با صفحه نمایش رول شونده را روانه بازار می نماید. این غول فناوری کره ای در حال کار بر روی تلفنی با صفحه نمایش 12.4 اینچی است که قابلیت باز و بسته شدن دارد و در صورت باز شدن، به یک تبلت کوچک تبدیل می گردد.

گوشی رول شونده سامسونگ احتمالا در سال 2025 عرضه می گردد

این خبر در حالی منتشر می گردد که هفته گذشته هواوی با معرفی Mate XT، اولین گوشی تاشوی مجهز به سه لولا را رونمایی کرد. اما به نظر می رسد سامسونگ میخواهد با عرضه گوشی رول شونده خود در نیمه دوم سال 2025، یک بار دیگر پیشتاز نوآوری در حوزه تلفن های همراه باشد.

گفته می گردد صفحه نمایش 12.4 اینچی گوشی رول شونده سامسونگ، از صفحه نمایش گوشی های تاشوی فعلی و بعلاوه Mate XT با صفحه نمایش 10.2 اینچی بزرگتر خواهد بود. بعلاوه انتظار می رود این گوشی به دوربین سلفی زیر صفحه نمایش مجهز باشد.

سامسونگ تنها شرکتی نیست که بر روی فناوری صفحه نمایش رول شونده کار می نماید. شرکت هایی مانند LG، TECNO و اوپو نیز در گذشته نمونه های اولیه از گوشی های رول شونده خود را به نمایش گذاشته اند. اوپو در سال 2021 از کانسپت گوشی رول شونده خود رونمایی کرد و TECNO نیز در سال گذشته نمونه ای مشابه را به نمایش گذاشت. LG نیز در آستانه عرضه گوشی رول شونده خود بود که در سال 2021 تصمیم به خروج از بازار گوشی های هوشمند گرفت.

در کنار خبر عرضه گوشی رول شونده، گزارش شده است که سامسونگ در کوشش برای افزایش سودآوری، تمرکز خود را بر روی کاهش هزینه ها گذاشته است. این موضوع می تواند بر روند ارتقای سالانه گوشی های هوشمند سامسونگ، به خصوص در بخش گوشی های تاشو، تاثیر بگذارد.

به عنوان مثال، سامسونگ در زمینه طراحی، ظرفیت باتری و سخت افزار دوربین، در مقایسه با رقبای خود در بخش گوشی های تاشو، عقب مانده است.

با وجود اینکه هنوز اطلاعات زیادی در خصوص گوشی رول شونده سامسونگ منتشر نشده است، اما عرضه آن می تواند تحولی بزرگ در صنعت تلفن های همراه باشد و رقابت جدیدی را بین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند شروع کند. در ماه های آینده می توان انتظار داشت جزئیات بیشتری در خصوص این گوشی و فناوری صفحه نمایش آن منتشر گردد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1403 بروزرسانی: 27 شهریور 1403 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2300

به "گوشی رول شونده سامسونگ احتمالا در سال 2025 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی رول شونده سامسونگ احتمالا در سال 2025 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید