یوونتوس داگلاس کاستا را مجانی به گرمیوی برزیل داد

به گزارش لیسون، بال برزیلی تیم فوتبال یوونتوس در انتها حضور قرضی اش در بایرن مونیخ به کشور خود باز می شود تا دوران بازی اش را در لیگ برزیل ادامه دهد.

یوونتوس داگلاس کاستا را مجانی به گرمیوی برزیل داد

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، نایب رئیس باشگاه گرمیوی برزیل از انتقال داگلاس کاستا به این تیم ظرف چند روز آینده اطلاع داد.

بال 30 ساله تیم فوتبال یوونتوس ماه اکتبر سال گذشته به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست، اما باواریایی ها اعلام نموده اند که قصد ندارند قرارداد بازیکن سابق شان را قطعی نمایند. به همین علت انتظار می رفت که او در خاتمه فصل جاری به تیمی دیگر ملحق گردد. این اتفاق در حال رخ دادن است چرا که بازیکن برزیلی قراردادش را با یوونتوس فسخ نموده تا به اسم بازیکن آزاد راهی گرمیو گردد و به این ترتیب بانوی پیر دیگر مجبور به پرداخت حقوقش نباشد.

مارکوس هرمان نایب رئیس باشگاه گرمیو در این خصوص به شبکه گلوبو اسپورته برزیل گفت: مذاکرات ما با کاستا در حال اجرا است. باشگاه یوونتوس به صورت رسمی به ما اجازه داده است با این بازیکن قرارداد ببندیم. ما منتظر صدور ITC او از ایتالیا هستیم و انتظار داریم که این اتفاق حداکثر تا روز سه شنبه یا چهارشنبه هفته آینده رخ دهد تا ما قبل از بسته شدن پنجره نقل وانتقالات در برزیل قراردادمان را با او ثبت کنیم. ما نسبت به رخ دادن این اتفاق خوش بین هستیم.

ضرری که یوونتوس از فسخ قرارداد داگلاس کاستا متحمل می گردد برابر کل حقوقی است که می بایست در یک فصل به جامانده از قرارداد این بازیکن به او بپردازد و به همین علت هم بانوی پیر با فسخ قراردادش موافقت نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1686

به "یوونتوس داگلاس کاستا را مجانی به گرمیوی برزیل داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس داگلاس کاستا را مجانی به گرمیوی برزیل داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید