50 درصد جابجایی دانش آموزان بیجار توسط بانوان صورت می گیرد

به گزارش لیسون، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بیجاری با تأکید بر اینکه فعالیت بانوان در ناوگان حمل و نقل شهری نسبت به گذشته پر رنگ تر شده است گفت: با توجه به اینکه تقاضای خانم ها در سفرهای شهری و دانش آموزی بالا است اکنون 50 درصد جابجایی دانش آموزان در سال جاری توسط بانوان صورت می گیرید .

50 درصد جابجایی دانش آموزان بیجار توسط بانوان صورت می گیرد

سید علیرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ایمن سازی 14 مدرسه مشرف به معابر شهری اجرا شده است اظهار کرد: این ایمن سازی ها شامل خط کشی گذرگاه های عابر پیاده، نصب سرعت کاه، احیاء پلیس مدارس و تجهیزات ترافیکی است .

وی با بیان اینکه 144 دستگاه خودرو نقلیه برای سرویس مدارس در سایت سپند ثبت نام کرده اند ادامه داد: در صدد ساماندهی 200 دستگاه خودرو برای سرویس مدارس هستیم که با ساماندهی این تعداد خودرو روزانه 2 هزار و 500 نفر دانش آموز در شهر بیجار جابجا می شود .

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بیجار با بیان اینکه سال گذشته بیجار جزء سازمان های برتر استان در بحث پایش دانش آموزی بوده است ، گفت: سال جاری نیز با برگزاری جلسات متعدد با اولیاء دانش آموزان، مسئولین آموزش و پرورش و پلیس راهور در صدد هستیم این مهم را به نحو احسن انجام دهیم .

وی با اعلام اینکه رانندگان با ثبت نام در سامانه سپند تمامی مشخصات خود و وسیله نقلیه خود را ثبت می کنند ، شرح داد: سازمان مدیریت حمل و نقل نیز با توجه به مشخصات ثبت شده در سامانه سپند تایید صلاحیت های فردی و ترافیکی را انجام می دهد.

محمدی با گلایه از اولیاء دانش آموزان به جهت عدم استقبال از ثبت مشخصات فرزند خود در سامانه سپند ادامه داد: اولیا با ثبت مشخصات فرزند خود در این سامانه می توانند با نصب اپلیکیشن در تلفن همراه خود دانش آموزان را در تمامی جهت های منتهی به مدرسه رصد کنند که متاسفانه با عدم استقبال اولیاء دانش آموزان تا کنون فقط مشخصات یک دانش آموز در این سامانه به ثبت رسیده است .

وی با تأکید بر اینکه فعالیت بانوان در ناوگان حمل و نقل شهری نسبت به گذشته پر رنگ تر شده است بیان کرد: با توجه به اینکه تقاضای خانم ها در سفرهای شهری و دانش آموزی بالا است خوشبختانه 50 درصد جابجایی دانش آموزان در سال جاری توسط بانوان صورت می گیرید .

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بیجار در سرانجام با اشاره به اینکه در بیجار 235 دستگاه تاکسی شهری، 400 دستگاه تاکسی تلفنی و 20 دستگاه مینی بوس و وَن کار جابجایی مسافر را انجام می دهد ، یادآور شد: بر همین اساس میزان جابجایی مسافر در شهر بیجار روزانه 20 تا 25 هزار نفر است .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 482

به "50 درصد جابجایی دانش آموزان بیجار توسط بانوان صورت می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 درصد جابجایی دانش آموزان بیجار توسط بانوان صورت می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید