تور ارزان دبی: آغار فعالیت پایلوت نمایشگاه اکسپوی دبی از اواسط اسفند ماه

به گزارش لیسون، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از برگزاری پایلوت نمایشگاه اکسپوی دبی از اواسط اسفند تا مهرماه اطلاع داد.

تور ارزان دبی: آغار فعالیت پایلوت نمایشگاه اکسپوی دبی از اواسط اسفند ماه

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

خشایار نیکزادفر، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از برگزاری پایلوت نمایشگاه اکسپوی دبی با حضور نمایندگانی از حوزه های صنعت، تجارت، اقتصاد و حوزه های فرهنگی اطلاع داد. هدف از برگزاری این نمایشگاه که از اواسط اسفند تا مهرماه سال آینده به طول می انجامد، نمایش آمادگی، پایش، تجمیع و توانمندی های سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است. نیکزادفر با بیان اینکه حضور در این نمایشگاه رایگان خواهد بود، اذعان داشت:

ما در نظر داشتیم که هم زمان و در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی این امکان فراهم گردد، اما به علت عدم ارسال اطلاعات و محتوا از سوی استان ها این امکان میسر نشد و 10 روز پس از اتمام نمایشگاه، سالنی به مساحت هزار مترمربع از سوی شرکت نمایشگا ه ها برای این کار اختصاص داده می گردد و تا مهرماه سال آینده و هم زمان با برگزاری اکسپوی دبی ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با مغتنم شمردن فرصت شرکت در این نمایشگاه خلاقانه برای تمامی ذی نفعان صنعت گردشگری، توضیح داد:

حضور، پیش ثبت نام و ارسال محتواهای نمایشی است که از استان ها درخواست نموده ایم و تمامی اطلاعات و محتواهای ارسال شده را نمایش می دهیم.

خشایار نیکزادفر ضمن اشاره به کوشش ها برای حضور مقتدرانه در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت:

متقاضیان با مراجعه به سایت www.ihcx.ir در محل معین شده بنام پایلوت نمایشگاه اکسپوی 2020 ثبت نام نموده و برنامه اجرایی خود را به این شرکت اعلام نمایند.

پایلوت نمایشگاه اکسپوی دبی با در نظر داشتن محتوایی درباره رویدادها، همایش ها، بسته های سرمایه گذاری، معرفی کالاهای برند ملی در حوزه گردشگری و صنایع دستی، گروه های آیینی و موسیقی، اطعمه و اشربه محلی، مواضع طبیعی درمانی، معرفی پتانسیل های مقاصد مختلف گردشگری کشور، گردشگری سلامت، گردشگری الکترونیک و استارت آپ های گردشگری، روستاهای تاریخی گردشگری، لباس محلی، میراث ناملموس و اطلاعات اقوام، رسوم و آیین های سنتی منطقه پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

منبع: کجارو / میراث آریا
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2014

به "تور ارزان دبی: آغار فعالیت پایلوت نمایشگاه اکسپوی دبی از اواسط اسفند ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: آغار فعالیت پایلوت نمایشگاه اکسپوی دبی از اواسط اسفند ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید