آنچلوتی: گل زدن به تیم دفاعی روستوف بسیار سخت است

به گزارش لیسون، سرمربی تیم بایرن مونیخ در آستانه اولین بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا برابر یاران آزمون و عزت اللهی اظهار داشت گل زدن به تیم دفاعی روستوف سخت است.

آنچلوتی: گل زدن به تیم دفاعی روستوف بسیار سخت است

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بایرن مونیخ فردا (سه شنبه) در اولین بازی دور رفت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آلیانتس آره نا پذیرای تیم روستوف روسیه است.

کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم بایرن مونیخ در مورد این بازی به سایت رسمی باشگاه بایرن گفت: خیلی خوشحالم که دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا آغاز می گردد. بایرن مونیخ به دنبال پیروزی در تمامی بازی هاست. لیگ قهرمانان اروپا برای من رقابت ویژه ای است و بایرن مونیخ در بازی برابر روستوف تمام توان خود را برای کسب سه امتیاز به کار خواهد بست.

وی در ادامه با اشاره به تیم روستوف خاطر نشان کرد: آنها خط دفاعی قدرتمندی دارند و با پنج بازیکن در این ناحیه بازی می نمایند. بنابراین پیدا کردن موقعیتی برای گلزنی در نیمه زمین روستوف بسیار سخت است. هدف بایرن مونیخ قرار دریافت در رده اول گروه D است و ما مشخص نماینده شرایط خود در لیگ قهرمانان خواهیم بود. دیدارهای مهمی را پیش رو داریم که بازی با روستوف یکی از آنهاست.

آنچلوتی همچنین از احتمال استراحت به روبن و بواتنگ و قرار دریافت داگلاس در ترکیب اصلی تیم بایرن مونیخ در بازی با روستوف روسیه اطلاع داد.

در دیگر بازی این گروه تیم های پی اس وی آیندهوون هلند و اتلتیکومادرید اسپانیا به مصاف هم می فرایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 809

به "آنچلوتی: گل زدن به تیم دفاعی روستوف بسیار سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: گل زدن به تیم دفاعی روستوف بسیار سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید