اخوان: کمبودها همیشه است، اما بزرگ نمایی درست نیست، باید نسبت به سطح مالی کشور توقع داشت

به گزارش لیسون، مدیر تیم های ملی هندبال در خصوص گلایه های برخی بازیکنان از کیفیت اردوها گفت: باید به یاد داشته باشیم که کمبودها همیشه هست ولی بزرگ نمایی درست نیست.

اخوان: کمبودها همیشه است، اما بزرگ نمایی درست نیست، باید نسبت به سطح مالی کشور توقع داشت

مهدی اخوان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اینکه برخی بازیکنان موضوعاتی را در مورد کیفیت اردوهای تیم ملی هندبال مطرح کردند، گفت: در یکی دو اردوی اول تیم ملی، شرایط خوب نبود و من حقیقت را می گویم، اما بعد از صحبت با پاکدل و نکویی شرایط بهتر شد. غذای بازیکنان خوب و شرایط اردو مناسب شد. باید به یاد داشته باشیم که کمبودها همواره هست ولی بزرگ نمایی درست نیست. الان در باشگاه ها هم شرایط همین گونه است و مسائل وجود دارد.

وی در ادامه افزود: انتظارات برخی افراد بالاست. من از اردوهای قبل هم در تیم ملی بودم و شرایط اینگونه که برخی ادعا کردند نبود.

مدیر تیم های ملی هندبال یادآوری کرد: در زمانی که بازیکنان به اردو دعوت شدند یکی از دروازه بان ها نامه نوشت که این نامه موجود است. وی گفت دستم شکسته و مسائل خانوادگی دارم و نمی توانم در تیم حاضر شوم و می خواهم نوبت را به جوانان بدهم.

اخوان در مورد تهیه بلیت برای لژیونرها گفت: آقای حبیبی با رئیس فدراسیون هندبال قطر دوست است و صحبت کردند که در قطر یک اردوی تدارکاتی انجام دهیم. در این بخش که هزینه بلیت و هتل را هم قطر قبول کرد و مسئله ای نبود. فدراسیون برای مسابقات کویت هم برای لژیونرها یعنی پویا نوروزی، برادران استکی، شاهو نصرتی، حیدری راد و باباصفری بلیت گرفت و حتی پول هایی که برای سفرهای بین شهری داده بودند را به آنها پرداخت کرد.

وی افزود: در مسابقات کویت هر کسی از فدراسیون طلبکار بود را پرداخت کردیم و یکی دو نفر هم یک مبلغ جزئی می خواستند که پاکدل گفت در تهران تسویه می کند. ما بلیت سفر بچه ها از شهرستان به تهران را هم پرداخت کردیم. حتی گاهی دو برابر حساب کردیم و چیزی کم نگذاشتیم.

مدیر تیم های ملی هندبال تاکید کرد: تمام فدراسیون ها و تیم ها دچار معضلات و مسائل هستند. حتی تیم نفت که همواره متمول بوده است، هزینه تهیه آب معدنی ندارد.

اخوان تاکید کرد: اگر می خواهیم ورزش داشته باشیم باید مثل بقیه باشیم مگر الان مردم چطور زندگی می کنند، ما هم باید مثل جامعه باشیم. همه باید مراعات کنند و باید در سطح توان مالی کشور توقع داشت. کمبود در همه بخش ها هست و باید با صبر از این بحران ها عبور کرد.

وی در پایان گفت: بازیکنان حاضر در اردوی مسابقات انتخابی جهان و المپیک شاهد هستند که با چه مسائلی رو به رو بودیم و به چه خوبی عمل کردیم. ما با تفاضل گل مسابقات جهانی را از دست دادیم. اگر به جام جهانی صعود کرده بودیم حتما این بحث ها را مطرح نمی کردند. ما همواره پاسخگو هستیم اگر در بحث فنی مسئله ای باشد آقای حبیبی و اگر در بحث اردوها و تدارکات موضوعی باشد بنده تمام و کمال پاسخگو خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1076

به "اخوان: کمبودها همیشه است، اما بزرگ نمایی درست نیست، باید نسبت به سطح مالی کشور توقع داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخوان: کمبودها همیشه است، اما بزرگ نمایی درست نیست، باید نسبت به سطح مالی کشور توقع داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید