ازسرگیری پروازهای خارجی به ایران

به گزارش لیسون، خبرگزاری رسمی چین گزارش کرد پس از 4 ماه از شیوع ویروس کرونا در ایران و تعطیلی پرواز های بین المللی، بسیاری از شرکت های هواپیمایی به تدریج در حال ازسرگیری پرواز های خود به ایران هستند.

ازسرگیری پروازهای خارجی به ایران

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران شینهوا روز سه شنبه در گزارشی نوشت: پرواز شرکت هواپیمایی امارات به ایران آغاز شده و یکی از هواپیما های این شرکت پس از مدت طولانی دو روز پیش در فرودگاه امام خمینی (ره) فرود آمده است.

گزارش خاطر نشان کرده است که بر اساس اعلام سازمان بین المللی هواپیمایی، کسانی که از پرواز های خارجی استفاده می کنند از جمله برای پرواز امارات باید حداکثر 96 ساعت پیش از پرواز آزمایش کرونا داده باشند.

گزارش ادامه می دهد که قطر ایرویز هم که پروازهایش را به صورت محدود در دوران قرنطینه به ایران انجام می داد تصمیم به افزایش پرواز ها گرفته است و شرکت های هوایی خارجی دیگری نیز بتدریج در حال برنامه ریزی برای آغاز پرواز ها به ایران و بالعکس هستند.

قطرایرویز بر اساس اعلام خبرگزاری چین بجز شهر تهران پرواز هایی را به شهر های مشهد، اصفهان و شیراز در نظر گرفته است.

شینهوا می نویسد که یک هفته قبل هم شرکت کام ایر جت افغانستان پروازی به مشهد انجام داد و قرار است پرواز های این شرکت به مشهد از شهر های هرات، کابل و قندهار از سر گرفته شود پرواز شارجه به شیراز برای شرکت ایرعربیا نیز این ماه آغاز شد.

بنا به این گزارش، ایران اولین موارد ابتلا به کرونا در کشور را 19 فوریه بیان نمود و پس از آن شمار پرواز های خارجی به این کشور کاهش یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1100

به "ازسرگیری پروازهای خارجی به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازسرگیری پروازهای خارجی به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید