تور ارزان استانبول: استقبال وزیر خارجه ترکیه از کریدور اسلام آباد، تهران، استانبول

به گزارش لیسون، وزیر امور خارجه ترکیه ضمن استقبال از کریدور اسلام آباد-تهران-استانبول، راه اندازی جهت ارتباطی زنگزور را نیز مایه خرسندی دانست.

تور ارزان استانبول: استقبال وزیر خارجه ترکیه از کریدور اسلام آباد، تهران، استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آناتولی، مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه در پانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری مالی (اکو) که در عشق آباد، مرکز ترکمنستان در حال برگزاری است، گفت: یکی از حوزه های مهمی که باید روی آن متمرکز شویم، تجارت و ارتباطات منطقه ای است.

چاووش اوغلو ضمن اشاره به بروز بعضی تغییرات تاریخی در زنجیره تامین جهانی، گفت: آسیا نه تنها به عنوان یک مرکز فراوری، بلکه به عنوان بزرگترین بازار مصرف کننده در حال رشد است.

وی اعلام کرد: این موضوع، فرصت های قابل توجهی را برای همه ما فراهم می نماید. اکو باید به عنوان پل همکاری تجاری و مالی بین آسیا و اروپا عمل کند. باید کوشش بیشتری کنیم تا اکو را به یک ساختار نتیجه گرا تبدیل کنیم. تحقق منظره 2025 برای این امر حیاتی است.

چاووش اوغلو ادامه داد: به عقیده من اکو به عنوان سازمانی که در قلب راستاهای تجاری تاریخی و مراکز فرهنگی واقع شده است، باید فعال تر عمل کند.

وزیر خارجه ترکیه ضمن استقبال از کریدور اسلام آباد-تهران-استانبول، گفت: تصمیم راه اندازی راستا ارتباطی جاده ای و ریلی در قفقاز جنوبی به ویژه زنگزور مایه خرسندی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1874

به "تور ارزان استانبول: استقبال وزیر خارجه ترکیه از کریدور اسلام آباد، تهران، استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: استقبال وزیر خارجه ترکیه از کریدور اسلام آباد، تهران، استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید