استودیوی یاکوزا: هواداران از بازی بعدی سری شگفت زده خواهند شد

به گزارش لیسون، استودیوی Ryu Ga Gotoku به عنوان سازنده سری Like A Dragon یا همان یاکوزا، اطلاعات مختصری از نسخه بعدی این مجموعه مجذوب کننده به اشتراک گذاشته است.

استودیوی یاکوزا: هواداران از بازی بعدی سری شگفت زده خواهند شد

در طول رویداد Essence of Fandom در نمایشگاه Anime Expo، این شرکت در خصوص آنچه که روی آن کار می نماید، صحبت کرد. حال به گفته چندین طرفدار حاضر، استودیو گفته که با اینکه نمی توانند این پروژه را لو دهند اما به نظر می رسد که بازیکنان از آن شگفت زده خواهند شد. ظاهرا استودیو به جای اشاره به یک مجموعه تازه به به اثر بعدی Like A Dragon اشاره داشته است. آخرین بازی این سری، Like A Dragon: Infinite Wealth بود که در اوایل امسال منتشر شد و مورد استقبال گسترده منتقدان و هواداران نهاده شد.

در حالی که این مجموعه قبلا در قالب بازی های اکشن عرضه می شد، زمانی که از نام یاکوزا در غرب به نام Like A Dragon تبدیل شد، بازی های آن بیشتر به سمت سبک نقش آفرینی نوبتی متمایل شدند. البته این موضوع چندان هم برای سری بد نشد و در چند سال اخیر شاهد نسخه های جذابی و به خصوص نسخه هشتم، از این مجموعه بوده ایم.

در کنار نسخه تازه، لایو اکشن Like a Dragon: Yazkua نیر قرار است به آمازون پرایم بیاید. این سریال مورد انتظار شامل شش قسمت خواهد بود که سه قسمت اول در 25 اکتبر (4 آبان) و سه قسمت پایانی در 1 نوامبر (11 آبان) پخش خواهند شد. این سریال که در ژاپن فراوری می گردد، به زبان ژاپنی و در کنار آن، زیرنویس یا با صدای دوبله نیز در دسترس خواهد بود.

این سریال قرار است در دو دوره زمانی 1995 و 2005 جریان داشته باشد و زندگی، دوستان دوران کودکی و عواقب تصمیمات یک جنگجوی ترسناک و بی همتای یاکوزایی با وجدان و مسئولیت پذیر را را دنبال می نماید. کارگردان های این سریال مورد انتظار، ماساهارو تاکه (Masaharu Take) و کنگو تاکیموتو (Kengo Takimoto) هستند. گفته شده که ریوما تاکوچی (Ryoma Takeuchi) در نقش کیریو کازوما بازی خواهد نمود.

منبع: Video Game Chronicle

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 تیر 1403 بروزرسانی: 23 تیر 1403 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2290

به "استودیوی یاکوزا: هواداران از بازی بعدی سری شگفت زده خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استودیوی یاکوزا: هواداران از بازی بعدی سری شگفت زده خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید