اصولی: موسوی سرپرستی فدراسیون فوتبال را نپذیرفت، دبیرکل فدراسیون به قوت قبل به کارش ادامه خواهد داد

به گزارش لیسون، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت، اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون به عزل موقت شهاب الدین عزیزی خادم رأی قاطع داده اند.

اصولی: موسوی سرپرستی فدراسیون فوتبال را نپذیرفت، دبیرکل فدراسیون به قوت قبل به کارش ادامه خواهد داد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، احسان اصولی در حاشیه نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای تصمیم گیری جهت عزل موقت شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست این فدراسیون گفت: ابتدا بابت اینکه خبرنگاران حدود 9 ساعت منتظر ماندند و اذیت شدند، عذرخواهی می کنم. جلسه بسیار طولانی شد و بحث های کارشناسی متعددی داشتیم که بحث عزل موقت شهاب الدین عزیزی خادم بود. بعد از اینکه مستدلات و مباحثی که قبلاً هم گفته شده بود مجدداً طرح شد و عزیزی خادم دفاعیات خودش را ارائه کرد و گفت وگوهایی بین همکاران مطرح شد، رئیس فدراسیون جلسه را بنا به بند اساسنامه ترک کرد و موضوع به رأی گیری گذاشته شد. تعداد نفرات شرکت کننده در جلسه هشت نفر بودند که به اتفاق آرا به عزل موقت عزیزی خادم رأی قاطع دادند.

وی ادامه داد: بعد از آن درباره انتخاب سرپرست وارد بحث شدیم. نواب اول، دوم و سوم طبق اساسنامه می توانستند جانشین رئیس فدراسیون شوند. نایب رئیس اول و دوم منتخب که نداریم و امروز هم نامه ای از AFC دریافت کردیم که بعدا درباره آن مشروح صحبت خواهیم کرد. خانم موسوی نیز به نوعی مسئولیت سرپرستی فدراسیون را نپذیرفت و با توجه به اینکه در اساسنامه آمده است بعد از نواب رئیس اول، دوم و سوم، باسابقه ترین عضو در هیئت رئیسه می تواند انتخاب گردد، به علت اینکه بقیه اعضای هیئت رئیسه به جهت سابقه عضویت در هیئت رئیسه برابر بودند، موضوع انتخاب سرپرست فدراسیون به شور گذاشته شد و پس از آنالیز در نهایت با اتفاق آرا میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون خاطر نشان کرد: دبیرکل فدراسیون به قوت قبل به کارش ادامه خواهد داد. اکثریت اعضای هیئت رئیسه به این موضوع تأکید داشتند و ان شاءالله در خدمت ایشان خواهیم بود. در جلسه که بودیم برآورد هایی مطرح می شد، ولی با اجماعی که در هیئت رئیسه به وجود آمد بنا شد که اخبار رسمی جلسات هیئت رئیسه را بنده به عرض رسانه ها برسانم.

اصولی درباره زمان برگزاری مجمع توضیح داد: این مسائل را به زودی خدمت رسانه ها اعلام می کنیم. ما اردیبهشت ماه را در گذشته مشخص نموده بودیم، ولی براساس تشریفاتی باید موضوع دستورجلسه تغییراتی داشته باشد و براساس اساسنامه برای این کار اقدام خواهیم کرد. در اولین فرصت کوشش می کنیم مجمع را تشکیل دهیم و بحث عزل موقت را به رأی مجمع بگذاریم و مشخص کننده نهایی مجمع عمومی فدراسیون خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1982

به "اصولی: موسوی سرپرستی فدراسیون فوتبال را نپذیرفت، دبیرکل فدراسیون به قوت قبل به کارش ادامه خواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصولی: موسوی سرپرستی فدراسیون فوتبال را نپذیرفت، دبیرکل فدراسیون به قوت قبل به کارش ادامه خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید