اعتدال و توسعه چه زمانی به انتخابات 1400 ورود می کند؟

به گزارش لیسون، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با انتقاد از برخی احزاب و فعالان سیاسی برای ورود به موضوع انتخابات 1400، بهترین زمان طرح موضوع انتخابات در کشور را بعد از تعطیلات نوروز سال آینده بیان کرد.

اعتدال و توسعه چه زمانی به انتخابات 1400 ورود می کند؟

محمود واعظی در گفت وگو با خبرنگاران درباره برنامه های حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات سال 1400 با تاکید بر اینکه ورود به موضوع انتخابات الان خیلی زود است و باید ببینیم شرایط به چه سمتی حرکت می کند، اظهار کرد: کمیته انتخابات حزب موضوع انتخاب 1400 را در دستور کار خود قرار داده است اما الان خیلی زود است که به موضوع انتخابات به طور جدی ورود کنیم؛ ما خودمان از اینکه افرادی که می خواهند کاندیدا شوند، از امروز تخریب کردن رئیس جمهور و دولت را آغاز کرده اند و مرتباً حرف هایی بدون پایه و اساس برای بالا بردن انتظارات مردم می زنند، انتقاد داریم.

وی با بیان اینکه وقتی ما از افرادی که زودهنگام به موضوع انتخابات انتقاد می کنیم، خودمان نباید در این جهت قرار بگیریم، بهترین زمان ورود احزاب و فعالان سیاسی به موضوع انتخابات 1400 را بعد از تعطیلات نوروز 1400 عنوان کرد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه همچنین درباره برگزاری جلسات این حزب گفت: جلسات حزب به طور مرتب برگزار می شود و بعدازظهر پنجشنبه 29 آبان شورای مرکزی جلسه ای درباره موضوعات روز دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1300

به "اعتدال و توسعه چه زمانی به انتخابات 1400 ورود می کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتدال و توسعه چه زمانی به انتخابات 1400 ورود می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید