اولین دوره مربیگری کراسفیت در ایران، آزاد: 150 دوره برگزار کردیم

به گزارش لیسون، به گزارش خبرنگاران، سهراب آزاد رییس انجمن کراسفیت کشور با بیان اینکه تربیت نیروهای متخصص ورزش کراسفیت و راه اندازی باشگاه های کراسفیت در سراسر کشور از اهداف اولیه این انجمن است اضافه کرد: اولین دوره مربیگری ورزش کراسفیت از تاریخ 26 دی تا اول بهمن به صورت سراسری در تهران و با همکاری فدراسیون ورزشهای همگانی برگزار می گردد.

اولین دوره مربیگری کراسفیت در ایران، آزاد: 150 دوره برگزار کردیم

وی اضافه کرد: این دوره با هدف رسمیت بخشیدن به کار مربیگری در این رشته مجذوب کننده و پرمخاطب، ارتقای سطح علمی وفنی مخاطبین و ورزشکاران و یادگیری اصول و فنون مربیگری با مشارکت بیشتر هیات های همگانی استانها و تعداد بیش از 150 نفر شرکت کننده در بخش آقایان و بانوان طی 6 روز در دو بخش تئوری و عملی با حضور مدرسین برتر انجمن کراسفیت در حال برگزاری است.

سهراب آزاد یادآور شد: انجمن کراسفیت از سال 97 برنامه ریزی های لازم را جهت برگزاری دوره مربیگری کراسفیت انجام داده و تا به امروز بیش از 150 دوره آموزشی داوری، سمینار و کارگاه کراسفیت در سراسر کشور برگزار شده که سمینارکراسفیت، کارگاه کراسفیت و گذراندن دروس تئوری به عنوان پیش احتیاج مربیگری کراسفیت در فرآیند آموزشی انجمن تعریف شده است.

آزاد اضافه کرد: افرادی که در سرانجام دوره مربیگری کراسفیت پیروز به کسب نمره قبولی شوند پس از طی مراحل لازم گواهینامه مربیگری درجه 3 کراسفیت، از سوی فدراسیون ورزشهای همگانی در پروفایل شان برایشان صادر خواهد شد.

او بعلاوه اعلام کرد: تنها مرجع رسمی و قانونی برگزاری دوره های مربیگری کراسفیت با ارایه مدرک معتبر و رسمی فدراسیون ورزشهای همگانی است.

وی در سرانجام بیان داشت: امیدوارم با توجه به ظرفیت بالای هیات های همگانی استانها و کوشش کمیته های متناظر کراسفیت هر چه سریعتر شاهد برگزاری دوره های مربیگری کراسفیت در سطح استانهاباشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1944

به "اولین دوره مربیگری کراسفیت در ایران، آزاد: 150 دوره برگزار کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین دوره مربیگری کراسفیت در ایران، آزاد: 150 دوره برگزار کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید