بیشتر مشاغل کنترل کیفیت در شهرهایی موردنیاز هستند که صنعت یا تولیدات گسترده ای دارند

به گزارش لیسون، به گزارش خبرنگاران و به نقل از Randstad، در طیف وسیعی از صنایع دارویی، پزشکی، هوافضا، ساخت و ساز و تولیدات، احتیاج به کنترل کیفیت وجود دارد تا اطمینان حاصل گردد که محصولات با استانداردهای مشخصی تطابق دارند. افرادی که توانایی توجه به جزئیات، پیروی مراحل دقیق کار، و حل مسائل را دارند، مورداحتیاج مبرم در کانادا خواهند بود.

بیشتر مشاغل کنترل کیفیت در شهرهایی موردنیاز هستند که صنعت یا تولیدات گسترده ای دارند

نیروی کار در بخش کنترل کیفیت، اطمینان حاصل می نمایند که محصولات و خدمات یک سازمان با استاندارد موردنظر مشتریان تطابق دارد. این افراد قادر به تماشا جزئیات، تشخیص عیب ها و بهبود کیفیت محصولات و خدمات هستند. آنها از استعداد و تخصص خود در جهت افزایش کیفیت در بخش موردنظر استفاده می نمایند.

بیشتر مشاغل کنترل کیفیت در شهرهایی وجود دارد که صنعت یا تولیدات گسترده ای دارند؛ مانند تورنتو، اوکویل، گلف، ونکوور، ریچموند، و ساسکاتون. بعضی از صنایعی که به نیروی کار کنترل کیفیت احتیاجمند هستند، عبارتند از:

  • فرآوری مواد غذایی و نوشیدنی
  • حمل و نقل
  • تولیدات
  • فناوری و صنایع الکترونیک
  • انرژی، نفت، گاز، و معدن
  • شرکت های دارویی

کارمندان کنترل کیفیت، حداقل به دیپلم متوسطه احتیاج دارند. بعضی از کارفرمایان، متقاضیان دارای تحصیلات دانشگاهی یا دانشکده فنی را ترجیح می دهند. برای استخدام شدن در بعضی صنایع، به ارائه مدارک خاص احتیاج است. تجربه قبلی نیز برای پذیرش افراد، حائز اهمیت می باشد. بعضی از کارفرمایان آموزش هایی را برای ارتقاء کارمندان از خط تولیدی به بخش کنترل کیفیت، ارائه خواهند داد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1932

به "بیشتر مشاغل کنترل کیفیت در شهرهایی موردنیاز هستند که صنعت یا تولیدات گسترده ای دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر مشاغل کنترل کیفیت در شهرهایی موردنیاز هستند که صنعت یا تولیدات گسترده ای دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید