بهزادی: بازی ما برابر پیکان 6 امتیازی است، در جام حذفی مدعی جدی قهرمانی هستیم

به گزارش لیسون، دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بازی تیمش مقابل پیکان در هفته هجدهم لیگ برتر را شش امتیازی خواند و بر اهمیت پیروزی در آن تأکید کرد.

بهزادی: بازی ما برابر پیکان 6 امتیازی است، در جام حذفی مدعی جدی قهرمانی هستیم

یوسف بهزادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی تیمش برابر پدیده در جام حذفی گفت: ما در زمین خودمان به چیزی جز برد فکر نمی کردیم. اعضای کادر فنی هم آنالیز دقیقی از پدیده داشتند که این باعث شد تا با آگاهی از نقاط ضعف و قوت حریف به میدان برویم. در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و خوشحالم که به مرحله بعدی راه پیدا کردیم.

وی در مورد شانس تیمش برای قهرمانی در جام حذفی خاطر نشان کرد: هر تیمی که در این جام حضور دارد به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. ذوب آهن در جام حذفی سابقه روشنی دارد و دو بار هم قهرمان شده است. ما تیم خوب و باکیفیتی داریم و قطعاً در این جام مدعی جدی قهرمانی هستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بهزادی راجع به شرایط تیمش بعد از حضور سیدمجتبی حسینی شرح داد: خوشبختانه شرایط تیم ما بهتر شده است و دو برد اخیر در جام حذفی و لیگ برتر نشان داد که نسبت به هفته های گذشته از لحاظ فوتبالی شرایط بهتری پیدا کردیم. قطعاً در ادامه بازی ها و هفته به هفته پیشرفت خواهیم کرد و هدف مان این است که نتایج نیم فصل اول را جبران کنیم.

دروازه بان ذوب آهن درباره بازی بعدی تیمش که برابر پیکان خواهد بود، گفت: ما در صورت برد در این بازی 17 امتیازی خواهیم شد. این یک بازی شش امتیازی برای ماست و امیدوارم در زمین پیکان نتیجه لازم را بگیریم. این درست است که در صورت برد جایگاه ما تغییر نمی کند، ولی دریافت سه امتیاز این بازی قبل از تعطیلی لیگ برای مان مهم است. البته باید بگویم که پیکان هم تیم خوبی است و بازی آسانی در پیش نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1516

به "بهزادی: بازی ما برابر پیکان 6 امتیازی است، در جام حذفی مدعی جدی قهرمانی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهزادی: بازی ما برابر پیکان 6 امتیازی است، در جام حذفی مدعی جدی قهرمانی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید