بورس امروز را چگونه شروع کرد؟ ، کدام نمادها سنگین ترین صف فروش را دارند؟

به گزارش لیسون، به گزارش خبرنگاران، در مرحله پیش گشایش بازار سهام روز سه شنبه 21 مردادماه، صف های فروش سنگین در بیشتر نمادهای عظیم و شاخص ساز خبر از سقوط شاخص کل در ابتدای بازار امروز می دهد. این در حالی است که در طرف تقاضا نیز بعضی نمادهای بانکی و ساخت وساز با صف خرید خوبی روبرو شده اند.

بورس امروز را چگونه شروع کرد؟ ، کدام نمادها سنگین ترین صف فروش را دارند؟

در مرحله پیش گشایش امروز نمادهای شپنا، خگستر، وتجارت و شتران به ترتیب با 757، 557 و 404 میلیون صف فروش با بیشترین فشار عرضه روبرو شده اند و از سوی دیگر در طرف تقاضا نیز ولپارس، وآیند و ونیکی بیشترین متقاضی خرید را دارند.

بازار سهام امروز در حالی از دقایقی دیگر بازگشایی می گردد که روز گذشته شاخص کل بورس با وجود رشد 20 هزار واحدی و ورود به کانال 2 میلیون و 100 هزارتایی در ابتدای معاملات در نهایت با افتی 13 هزار واحدی به کار خود انتها داد.

مسائل مربوط به پذیره نویسی یا لغو دومین صندوق ETF دولتی موجب شد تا فشار عرضه در بسیاری از نمادها به خصوص نمادهای پالایشی به شدت افزایش یابد و این جو منفی به کل بازار سرایت کند.

پیش از شروع بازار امروز نیز نمادهای وگردش و شرنگی به دلیل افشای اطلاعات گروه الف متوقف شدند.

امروز همچنین قرار است عرضه اولیه زملارد از ساعت 13 تا 17 انجام بگیرد. این در حالی است که ثبت سفارش آفلاین این نماد از روز گذشته شروع شده است.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1149

به "بورس امروز را چگونه شروع کرد؟ ، کدام نمادها سنگین ترین صف فروش را دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس امروز را چگونه شروع کرد؟ ، کدام نمادها سنگین ترین صف فروش را دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید