تاریخ انتشار رزیدنت اویل 8 برای پلی استیشن وی آر 2 معین شد

به گزارش لیسون، کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی تایید نموده است که بازی رزیدنت اویل ویلج چه زمانی روی پلی استیشن وی آر 2 دسترس خواهد بود.

تاریخ انتشار رزیدنت اویل 8 برای پلی استیشن وی آر 2 معین شد

این نسخه در جریان رویداد State of Play سونی در ماه ژوئن معرفی شده بود. لازم به ذکر است که رزیدنت اویل 8 تازهترین قسمت از این سری ترسناک محبوب است که سال گذشته منتشر شد و به طور مستقیم رویدادهای رزیدنت اویل 7 را دنبال می نماید. بازیکنان در این نسخه بار دیگر در نقش ایتان وینترز قرار می گیرند که این بار او برای نجات دخترش به دهکده ای مرموز سفر می نماید. رزیدنت اویل ویلج دقیقا مانند نسخه هفتم این مجموعه به طور کلی از زاویه دید اول شخص استفاده می نماید. این زاویه دید یکی از دلایل موفقیت نسخه هفتم بود و در نسخه واقعیت مجازی آن نیز درخشید. البته رزیدنت اویل 8 از زاویه دید سوم شخص نیز پس از عرضه بهره برد.

هر بازیکنی که یک نسخه از رزیدنت اویل ویلج را داشته باشد، می تواند نسخه رایگان و واقعیت مجازی آن را در 22 فوریه 2022 (3 اسفند 1401) روی پلی استیشن وی آر 2 تجربه کند. این برای نسخه ی استاندارد و نسخه گلد بازی که اخیرا منتشر شده صدق می نماید و کل کمپین بازی را در بر می گیرد. طبق گفته کپ کام، از قابلیت های هدست واقعیت مجازی تازه سونی از صفحه نمایش 4K گرفته تا ردیابی چشم و صدای سه بعدی به خوبی در این تجربه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

از طرفی کنترلرهای سنس نیز قرار است که حس واقع گرایی بیشتری را به گیمرها القا نمایند. این کنترل ها در واقع همان دستان ایتان هستند و به طور مستقل عمل می نمایند. در واقع بازیکنان می توانند کارهای متفاوتی را با یک دست خود انجام دهند، در حالی که با دست دیگر به سمت دشمنان شلیک می نمایند.

بازی رزیدنت اویل ویلج هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس ، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است. نسخه واقعیت مجازی این بازی در 22 فوریه سال آینده (3 اسفند) یعنی تنها چند هفته قبل از عرضه بازسازی مورد انتظار رزیدنت اویل 4 برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر 2 در عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

بازی Resident Evil 8 : Village مخصوص PS5

1,185,000 تومان

مشاهده و خرید

باندل عینک واقعیت مجازی سونی مدلPlayStation VR CUH-ZVR2 Bundle

19,999,990 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 5 دی 1401 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2157

به "تاریخ انتشار رزیدنت اویل 8 برای پلی استیشن وی آر 2 معین شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تاریخ انتشار رزیدنت اویل 8 برای پلی استیشن وی آر 2 معین شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار رزیدنت اویل 8 برای پلی استیشن وی آر 2 معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید