خرید اکانت قانونی PS4 در پارس کنسول

به گزارش لیسون، رپرتاژآگهی - اگر شما نیز از علاقه مندان دنیای بازی های ویدیویی و کامپیوتری هستید، برای خرید اکانت قانونی PS4 می توانید به وب سایت پارس کنسول مراجعه نموده و در این وب سایت به راحتی اکانت قانونی PS4 یا اکانت قانونی PS5 را خریداری کنید.

خرید اکانت قانونی PS4 در پارس کنسول

خرید اکانت قانونی PS4

گفتنی است که کلیه اکانت های قانونی PS4 ارائه شده در پارس کنسول، با گارانتی مادام العمر ارائه می گردد. از جهاتی دیگر می دانیم که گیمرها تاب و تحمل کمی برای آغاز بازی مورد علاقه خود دارند و پارس کنسول با در نظر دریافت این مورد، اکانت قانونی خریداری شده را پس از ثبت خرید، در مدت حداکثر 30 دقیقه تا 1 ساعت تحویل مشتری خواهد داد.

در وب سایت پارس کنسول، می توانید اکانت قانونی بازی های مختلفی از جمله Crash Bandicoot، WWE 2K، eFootball PES 2021، FIFA 21 Standard، Tom Clancys، WWE 2K20، NBA 2K20، Assassins Creed، STAR WARS JEDI و … را به راحتی خریداری نمایید.

طبق چیزی که احتمالا از پیش می دانید، برای آن که بتوانید بازی های کنسولی های بازی به طور مثال پلی استیشن 4 یا 5 را بازی کنید، احتیاجی نیست که حتما سی دی را به صورت فیزیکی خریداری کنید و این امکان برای شما وجود دارد که به وسیله خرید اکانت قانونی بازی به شکل آنلاین، به دنیای آن بازی وارد شوید.

یکی از اصلی ترین مزایای خرید اکانت قانونی بازی های پلی استیشن 4، 5 و … این است که دیگر مسئله ای بابت از بین رفتن و مستهلک شدن سی دی های بازی وجود ندارد و به اضافه آن، شما از گارانتی مادام العمر پارس کنسول نیز در این باره برخوردار خواهید بود.

همان طور که می دانید غالبا مشکلاتی با استهلاک سی دی های بازی داریم و هر آن قدر هم که از آن ها نگهداری کنیم، باز پس از مدتی استفاده دچار خط و خش شده و دیگر قابل استفاده نیستند، اما با خرید اکانت قانونی بازی های دلخواه خود، دیگر می توان برای همواره هر یک از این بازی ها را در اختیار داشت و ریسکی بابت از دست دادن بازی و کاربری آن وجود ندارد.

این به واقع فرصتی عالی است که در اختیار گیمرها قرار گرفته و می توانند از این طریق بدون احتیاج به خرید سی دی بازی، با خرید اکانت قانونی آن از پارس کنسول، به دنیای بازی های مورد علاقه خود وارد شوند.

اخبار دنیای بازی

اگر به اخبار دنیای گیم و بازی علاقه مند هستید، می توانید در وبلاگ پارس کنسول، کلیه اخبار جدید بازی های روز کنسول های بازی را دنبال نموده و همین طور خبرهای داغ مربوط به کمپانی های سازنده، انتشار پلت فرم های جدید و غیره را مطالعه نمایید.

به طور نمونه زمانی که تصاویر جدید از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد، این امکان در وبلاگ پارس کنسول به وجود آمد تا بتوانید این تصاویر را مشاهده نموده و از حال و هوای نسخه جدید آن باخبر شوید. همین طور زمان عرضه بازی های جدید در پارس کنسول به اطلاع کاربران خواهد رسید و آن ها می توانند از زمان دقیق عرضه بازی های جدید، زمان به روز رسانی آن ها و غیره آگاه شوند.

در این وب سایت پشتیبانی بازی های ویدیویی و کامپیوتری، دسته بندی مناسبی برای طیف سنی بازی ها لحاظ شده و شما اگر به دنبال بازی های مناسب برای بچه ها خود هستید، می توانید در اینجا جذاب ترین بازی های مناسب بچه ها که در عین حال عاری از خشونت هستند، مشاهده نموده و یک منبع برای انتخاب بازی فرزندان خود داشته باشید.

همان طور که می دانید انتخاب بازی برای گروه های سنی حساس بچه ها و نوجوانان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بچه ها در این بازی ها بخشی از مهارت های لازم را می آموزند. از این جهت ضرورت دارد که با این موضوع با وسواس زیاد برخورد شده و به هیچ وجه به بچه ها اجازه ندهیم تا به هر بازی وارد شده و بدون آگاهی به بازی بپردازد. گاهی اوقات بازی های خشن و استرس آور، در روحیه کودک تاثیر بسیار منفی برجای گذاشته و زمینه های ناخوشایندی در روحیه وی به وجود می آورند.

در پارس کنسول، به دسته بندی بازی ها و معرفی گروه سنی مناسب هر بازی، اهمیت زیادی داده شده است. در این وب سایت می توانید اکانت قانونی و گیفت کارت بازی های مختلف را خریداری نموده و با خرید گیفت کارت و … بی دغدغه گیم های مورد علاقه خود را دنبال کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1203

به "خرید اکانت قانونی PS4 در پارس کنسول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید اکانت قانونی PS4 در پارس کنسول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید