حضور استارت آپهای نوآورانه در نمایشگاه ایران تله کام

به گزارش لیسون، به گزارش خبرنگاران، ایران تله کام به عنوان بزرگترین رویداد ارتباطاتی، مخابراتی و اطلاع رسانی با موضوع رونق فراوری و با حضور بیش از 100 شرکت داخلی و استارت آپ های نوآورانه، به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می گردد.

حضور استارت آپهای نوآورانه در نمایشگاه ایران تله کام

این نمایشگاه به منظور نمایش ظرفیت های کشور در صنایع مخابرات و اطلاع رسانی و با هدف ارائه آخرین دستاوردهای صنعت مخابرات کشور و فعالیت شرکت های استارت آپی فناوری ارتباطات با موضوع رونق فراوری برگزار می گردد.

در این رویداد، ارائه دهندگان راهکارهای خدمات اینترنت و شبکه، ارائه دهندگان خدمات و زیرساخت های مخابراتی، ارائه دهندگان راهکارهای باندپهن و رادیویی، شرکت های دانش بنیان، فعالان صنعت اطلاع رسانی، شرکت های فراوریکننده برنامه های کاربردی و اپلیکیشن و بسیاری از شرکت های مرتبط حضور دارند.

برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی و نیز ایجاد فضای تعامل میان فعالان صنعت ICT ایران از جمله برنامه های این نمایشگاه تخصصی بین المللی است.

این رویداد از سال 79 تاکنون در 19 دوره با حمایت وزارت ارتباطات و سازمان توسعه تجارت برگزار شده است.

بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام 2019) ، از 8 تا 11 مهرماه 1398 در بخش سالن های شرقی محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 374

به "حضور استارت آپهای نوآورانه در نمایشگاه ایران تله کام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور استارت آپهای نوآورانه در نمایشگاه ایران تله کام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید