خبرنگاران شهردار تهران: ابایی از عذرخواهی بابت کاستی ها ندارم

به گزارش لیسون، تهران- خبرنگاران- شهردار تهران توئیت کرد: ابایی از عذرخواهی بابت کاستی ها در برابر مردم نداشته و ندارم.

خبرنگاران شهردار تهران: ابایی از عذرخواهی بابت کاستی ها ندارم

به گزارش خبرنگاران، پیروز حناچی شامگاه دوشنبه در رشته توئیتی نوشت: ابایی از عذرخواهی بابات کاستی ها در برابر مردم نداشته ام و ندارم ولی با مشاهده تحریف ها و تخریب های غیرتخصصی و غیرمنصفانه ای که با غفلت از عملکرد مجموعه خدوم شهرداری در بحبوحه تحریم و کرونا بنا بر مقاصد سیاسی انجام می گردد لازم می دانم نوعی دیگر از مردم عزیر عذرخواهی نمایم.

وی ادامه داد: عذرخواهی می کنم که علی رغم همه اقدامات انجام شده نتوانستم همه دست اندازان به بیت المال را به دستان قانون بسپارم.

حناچی افزود: عذرخواهی می کنم که نتوانستم شهر را به طور کامل از چنگال رانت خواران رها کنم و بیت المالی را که با راه های مختلف در اختیار افراد خاص بود، از دستشان خارج کنم.

در بخش دیگر این توییت شهردار تهران گفته است: شهروندان شریف بدانند حرکتی را که در مبارزه با فساد، رانت و شهرفروشی و توسعه شفافیت شروع کردیم هرگز با این هجمه ها و تخریب ها متوقف نخواهد شد.

حناچی اظهار امیدواری کرد که با حضور مردم و تایید تداوم نگاه حاکمیت قانون، تعهد و تخصص و نه سرمایه داری در شهر، در برابر خداوند و آیندگان سربلند باشیم.

به گزارش خبرنگاران، شهردار تهران تصویر صفحه اول یک روزنامه که به نقل از محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، بابت عملکرد ضعیف پیروزحناچی از پایتخت نشینان عذرخواهی نموده را به این توئیت الصاق نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1611

به "خبرنگاران شهردار تهران: ابایی از عذرخواهی بابت کاستی ها ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهردار تهران: ابایی از عذرخواهی بابت کاستی ها ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید