تور ارزان مالزی: شرایط نو سفر به مالزی در کرونا

به گزارش لیسون، محدودیت های سفر به مالزی برداشته شده و مرزهای این کشور به روی گردشگران باز شد. بدین ترتیب مسافرانی که قصد سفر به مالزی را دارند می توانند با رعایت شرایط و قوانین برای رزرو تور اقدام نمایند. در اینجا نگاهی کلی به شرایط نو سفر به مالزی در کرونا داشته و مدارک مورد احتیاج برای سفر به این کشور را آنالیز می کنیم.

تور ارزان مالزی: شرایط نو سفر به مالزی در کرونا

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

مالزی در فهرست مقاصد آسیایی قرار می گیرد که به علت آمار بالای مبتلایان به ویروس کرونا تا چندی پیش مرزهای خود را به روی گردشگران بسته نگاه داشت اما طبق اعلام دولت این کشور از اپریل 2022 و با واکسیناسیون همگانی، مالزی مجددا میزبان گردشگران می باشد. البته به علت پیشگیری از شیوع مجدد ویروس کرونا و حفظ سلامتی مسافران و شهروندان، شرایط نو سفر به مالزی در کرونا اعلام شده است.

شرایط سفر به مالزی در اوضاع کرونا در یک نگاه

کشور مالزی در منطقه جنوب شرقی آسیا قرار گرفته و به واسطه داشتن جاذبه های، طبیعی، تاریخی و تفریحی بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است اما متأسفانه این کشور نیز در 3 سال اخیر تحت تأثیر ویروس کرونا و جهت حفظ سلامتی گردشگران و شهروندان سفر به این کشور را محدود و مرزهای خود را جز در موارد استثنایی بر روی گردشگران بسته نگاه داشت. خوشبختانه از اپریل 2022 و به واسطه واکسیناسیون همگانی بیشتر محدودیت ها برداشته شده و مسافران مجدداً می توانند برای رزرو تور مالزی اقدام نمایند. طبق قوانین نو اعلام شده افرادی که هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت و از تزریق آخرین دوز آن ها 14 روز گذشته باشد با ارائه کارت واکسیناسیون معتبر اجازه ورود به مالزی را دارند. لازم به یادآوری ست که افرادی که واکسن سینوفارم را دریافت کرده اند به جای دو دوز بایستی سه دوز واکسن را تزریق کرده باشند.

بعلاوه در بدو ورود به کوالالامپور از مسافران تست PCR گرفته می گردد. جواب تست همان لحظه تعیین شده و احتیاجی به قرنطینه نیست.

آیا سفر به مالزی قرنطینه دارد؟

اینکه آیا مسافران در بدو ورود به مالزی قرنطینه می شوند یا خیر سؤال بسیاری از گردشگران است که در ادامه مطلب شرایط نو سفر به مالزی به آن پاسخ می دهیم. تا پیش از اعلام بازگشایی مرزهای گردشگری مالزی تنها افرادی که اقامت دائم یا موقت این کشور را داشته، دانشجویان و یا مسافران دارای گذرنامه دیپلماتیک اجازه ورد به مالزی را داشتند بعلاوه افراد در بدو ورود به این کشور 7 تا 10 روز قرنطینه می شدند اما با بازگشایی مرزهای گردشگری این قوانین برداشته شده و افراد با ارائه کارت واکسیناسیون معتبر می توانند بدون احتیاج به قرنطینه به مالزی سفر نمایند. البته رعایت موارد بهداشتی مانند استفاده از ماسک در مکان های اعلام شده و شستشوی مرتب دست ها همچنان از مواردی ست که توجه به آن به حفظ سلامتی گردشگران و شهروندان یاری می نماید.

مدارک لازم برای ورود به مالزی

مسافران ایرانی برای ورود به مالزی احتیاجی به دریافت ویزا ندارند. در واقع افراد با پاسپورت ایرانی می توانند بدون ویزا تا 14 روز در مالزی اقامت داشته باشند؛ بنابراین مسافران برای رزرو تور مالزی به پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار، رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل احتیاج دارند. خوشبختانه سفر به مالزی احتیاج به ارائه مدارکی شغلی، اقتصادی و غیره را ندارد. از این رو شما می توانید بدون دغدغه گذراندن مراحل ویزا یا ریجکت شدن از تماشا جاذبه های گردشگری کشور مالزی لذت ببرید. البته طبق قوانین نو سفر به مالزی در کرونا علاوه بر پاسپورت معتبر ارائه کارت واکسیناسیون و انجام تست PCR در بدو ورود برای تمام افراد الزامی است.

آخرین نکات سفر به مالزی در شرایط کرونا

کرونا نه فقط شرایط سفر بلکه شرایط زندگی را نیز دچار تغییر کرده است. بر همین اساس شرایط نو سفر به مالزی نیز اعلام شده است. طبق این شرایط مسافران حتماً بایستی هر دو دوز واکسن را دریافت و کارت واکسیناسیون دیجیتال خود را در گوشی موبایل، تبلت و غیره همراه داشته باشند. بعلاوه در طول سفر نکات بهداشتی را به طور کامل رعایت نمایند. تا جای امکان از دست دادن و روبوسی خودداری نمایند، در صورت حضور در مکان های شلوغ حتماً از ماسک استفاده نمایند، الکل همراه داشته باشند، فاصله اجتماعی لازم را با اطرافیان حفظ کرده و در نهایت به تمامی پروتکل های بهداشتی پایبند باشند. بعلاوه نباید فراموش کنید با وجود اینکه بیشتر کشورها مرزهای گردشگری خود را به روی گردشگران باز کرده اند و واکسیناسیون جهانی اجرا شده است اما همچنان خطر ابتلا به ویروس کرونا در سفر وجود دارد.

رزرو تور مالزی در کرونا

ما کارگزار تور مالزی بوده و با توجه به اعلام شرایط نو سفر به مالزی در کرونا مجدداً اقدام به برگزاری تورهای گردشگری در این جهت کرده ایم. به همین دلیل برترین پکیج ها را برنامه ریزی کرده و شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه ای که دارید یکی از هتل های 3 تا 5 ستاره را برای اقامت انتخاب کنید. خدمات تورهای مالزی ما 7 شب اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، گشت نیم روزی، سیم کارت مالزی، بیمه مسافرتی و تست PCR در بدو ورود را شامل می گردد. جهت رزرو تور مالزی با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید….

برترین فصل سفر به مالزی کدام است ؟

سیستم حمل و نقل عمومی در مالزی

واحد پول مالزی | برای سفر به مالزی دلار ببریم یا رینگیت؟

قیمت تور مالزی در 1401 | تور لحظه آخری مالزی

هتل های معروف مالزی | برترین هتل های 4 و 5 ستاره کوالالامپور

راهنمای سفر به مالزی 1401 | از سیر تا پیاز

پاییز یا بهار؟ برترین فصل سفر به مالزی کدام است ؟

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1997

به "تور ارزان مالزی: شرایط نو سفر به مالزی در کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مالزی: شرایط نو سفر به مالزی در کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید