خبرنگاران کاپ، رقابت از راه دور، همکاری از راه دور

به گزارش لیسون، از راه دور کد بزن، از راه دور جایزه ببر، از راه دور همکار شو

خبرنگاران کاپ، رقابت از راه دور، همکاری از راه دور

رقابت خبرنگاران کاپ (Digikala Cup) رقابتی در حوزه تکنولوژی است که از این پس هر فصل برگزار می گردد. دور اول رقابت خبرنگاران کاپ در حوزه برنامه نویسی PHP است و از 19 اردیبهشت 99 با هدف جذب استعدادهای برتر در این حوزه برگزار می گردد. این دوره از مسابقات با توجه به شرایط ویژه ناشی از بحران کرونا به صورت آنلاین و از راه دور و با همکاری مجموعه کوئرا (جامعه توسعه دهندگان ایران) برگزار می گردد.

تیم تکنولوژی خبرنگاران همواره با چالش ها و مسائل منحصر به فردی سروکار دارد، چرا که بیشتر پروژه های خبرنگاران در حوزه تکنولوژی اولین بار است که تعریف می گردد و احتیاج به پیاده سازی در ابعاد وسیع دارد. زبان PHP یکی از زبان های برنامه نویسی پرطرفدار و زبان اصلی شرکت های تکنولوژی عظیم همچون خبرنگاران است و به همین دلیل احتیاج به برنامه نویس متخصص در این حوزه همواره وجود دارد و در مجموعه هایی همچون خبرنگاران که همواره با چالش های جدید تکنولوژیک روبه رو است، متخصصان این حوزه باید همواره با مهارت های به روز آماده رویارویی با این چالش ها باشند.

در این مسابقه مهارت های برنامه نویسی شما در زبان PHP سنجیده می گردد. سوالات مسابقه پس از آغاز رقابت در اختیار شما قرار می گیرد و در زمان مسابقه فرصت دارید کد پاسخ سوالات را نوشته و در قسمت معین شده آپلود کنید. کد در همان لحظه تصحیح می گردد و از نتیجه اجرای کد خود باخبر خواهید شد.

پس از انتها مسابقه هم تا یک هفته فرصت دارید سوالات این مسابقه را حل کنید و نکات آن را بیاموزید. در این مدت هدایت ها و راه چاره ها هم به سوالات افزوده می گردد و امکان ارتباط با تیم پشتیبانی هم وجود دارد.

بعد از انتها رقابت با توجه به امتیازهای کسب شده، خبرنگاران از نفرات برتر دعوت به مصاحبه و همکاری با تیم برنامه نویسی خبرنگاران می نماید. در حال حاضر همه مصاحبه های خبرنگاران در حوزه تکنولوژی به صورت آنلاین برگزار می گردد.

جایزه نفر اول این مسابقات سه میلیون تومان، نفر دوم دو میلیون تومان و نفر سوم یک میلیون تومان خواهد بود.

برای ثبت نام در این مسابقه لینک زیر را دنبال کنید.

وبینار جهت زبان برنامه نویسی PHP

شما می توانید پیش از شرکت در این رقابت، در وبینار رایگان جهت زبان برنامه نویسی PHP از زبان توسعه دهندگان خبرنگاران

شرکت کنید. در این وبینار در خصوص مقدمات PHP، بازار کار این حوزه، نحوه یادگیری و توسعه، زبان PHP در خبرنگاران بحث می گردد و به سوالات شرکت کنندگان در این زمینه پاسخ داده می گردد. وبینار PHP پنجشنبه 11 اردیبهشت 99 ساعت 18 تا 19 برگزار می گردد و اطلاعات بیشتر را می توانید در لینک زیر دنبال کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 976

به "خبرنگاران کاپ، رقابت از راه دور، همکاری از راه دور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاپ، رقابت از راه دور، همکاری از راه دور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید