خبرنگاران 25 شهریور؛ زمان برگزاری آزمون دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده

به گزارش لیسون، تهران- خبرنگاران- آزمون جامع الکترونیکی اولین دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده 25 شهریور از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار می شود.

خبرنگاران 25 شهریور؛ زمان برگزاری آزمون دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده

به گزارش روز دوشنبه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ آزمون جامع الکترونیکی اولین دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده (99-98) روز سه شنبه 25 شهریور ماه 1399 راس ساعت 9 شروع می شود و ساعت 11:45 پایان می یابد. مدت زمان آزمون 2 ساعت و 45 دقیقه است.

داوطلبان برای استفاده از برنامه آزمون آنلاین، باید صرفا از آخرین ورژن مرورگرهای فایرفاکس یا کروم و کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ استفاده کنند. استفاده از سایر فناوری ها از جمله تلفن های هوشمند یا تبلت ممکن است داوطلب را دچار مشکل کند.

داوطلب پیش از آزمون از داشتن اینترنت مناسب اطمینان حاصل کند. پیشنهاد می شود دو روش ارتباط اینترنتی پیش بینی شود تا در صورت قطع یکی در طول امتحان بتوان از دیگری استفاده کرد. مسؤولیت تدارک و اتصال به اینترنت در روز و ساعت آزمون به عهده خود فراگیر است.

مدت زمان آزمون هر پودمان بسته به تعداد سؤالات در تاکسونومی 1، 2 و 3 متفاوت است. سوالات آزمون به صورت چهار گزینه ای (MCQ) است. آزمون نمره منفی ندارد. نمره نهایی داوطلب بر اساس مجموعه فعالیت های کلاسی (6 نمره) و نتیجه آزمون الکترونیکی (14 نمره) خواهد بود.

روش های دسترسی به سامانه آزمون آنلاین در سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی اعلام شده است.

در طول مدت آزمون ورود به سامانه آزمون بر اساس نام کاربری و رمز ورود تعریف شده خواهد بود که یک روز قبل از آزمون برای داوطلب پیامک خواهد شد.

عملکرد داوطلب به صورت آنلاین در سرور مرکزی ذخیره می شود و در صورتی که صفحه آزمون به هر دلیلی بسته شود، داوطلب می تواند بدون هیچ استرس دوباره با نام کاربری وارد شده و آزمون را ادامه دهد. گزینه های انتخاب شده قبلی ذخیره و از بین نمی فرایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1162

به "خبرنگاران 25 شهریور؛ زمان برگزاری آزمون دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 25 شهریور؛ زمان برگزاری آزمون دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید