دلیل اصرار شفر برای استفاده از گرو چیست؟

به گزارش لیسون، تعیین نیست با وجود عملکرد ضعیف الحاجی گرو مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال استقلال، چرا وینفرد شفر همچنان به استفاده از او اصرار دارد. - اخبار ورزشی -

دلیل اصرار شفر برای استفاده از گرو چیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، تیم فوتبال استقلال در فصل جدید مسابقات لیگ برتر، به جای مامه تیام و سرور جپاروف دو بازیکن به نام های الحاجی گرو و مارکوس نیومایر را به خدمت گرفت. در ابتدا، به دلیل عدم آشنایی گرو و نیومایر با فوتبال ایران، خیلی انتقادی وارد نشد، اما در ادامه نمایش خاصی از دو بازیکن خارجی استقلال به خصوص مهاجم نیجریه ای ندیدیم.

گرو در کل بازی های استقلال تنها یک بار و آن هم از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شده و نتوانسته کارآیی لازم را داشته باشد. او در نقش مهاجم دوم نیز، یاریی به استقلال ننموده است. مدیران استقلال در واکنش به انتقاد طرفداران تیم شان در رسانه ها اشاره کردند که در صورت برآورده نشدن انتظارات، در نیم فصل دوم تصمیمات دیگری گرفته می گردد. مسئولان استقلال به دلیل اینکه روحیه مهاجم نیجریه ای پایین نیاید، با قاطعیت صحبتی درباره خروج او از لیست استقلال نکردند و منتظر سرانجام نیم فصل هستند.

در این میان، معین نیست که چرا وینفرد شفر سرمربی استقلال، اصرار زیادی به استفاده از این بازیکن دارد. اگر چه هر مربی حق دارد بر اساس تاکتیک هایی که در نظر می گیرد، نفراتش را انتخاب کند، اما وقتی مهاجمی گل نمی زند و در ساده ترین حرکات تیمی ضعیف عمل می نماید، چرا باید از او استفاده گردد؟ در قرارداد گرو آمده که در صورت عدم رضایت سرمربی از عملکردش، باشگاه می تواند قرارداد او را فسخ کند. این در حالی است که معنای بازی دادن به مهاجم نیجریه ای رضایت شفر است. لیگ برتر فوتبال| صعود دو پله ای استقلال با برتری مقابل همنام اهوازی

سیزده هفته از لیگ گذشته و مهاجم نیجریه ای نشان داده فاقد کیفیت ضروری است. بسیاری از پیشکسوتان استقلال نیز به انتقاد از عملکرد گرو پرداخته اند، تا جایی که علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال مدعی شده که استقلال با حضور گرو 10 نفره بازی می نماید، اما سرمربی آلمانی آبی پوشان اعتقاد دیگری دارد. او درباره عملکرد الحاجی گرو مهاجم نیجریه ای تیمش گفته است:گرو خوب جنگید، خوب پاس داد و قدم به قدم بهتر می گردد و می تواند در آینده به ما یاری کند. او دو موقعیت گلزنی داشت که اولی با بدشانسی گل نشد و روی موقعیت دوم می توانست بهتر استفاده نموده و ما را به گل دوم برساند. گرو مهاجمی است که برای سایر مهاجمان فضاسازی می نماید، همان طوری که امروز برای باقری فضاسازی کرد. گرو امروز در مجموع خوب بود.

شاگردان وینفرد شفر روز گذشته (یکشنبه) در حالی مقابل استقلال خوزستان به پیروزی خفیف یک بر صفر دست یافتند که توپ و میدان در اختیار آبی پوشان تهرانی بود، اما گرو از فرصت ها استفاده نکرد و بازیکنان در برخی از صحنه ها به دلیل پاس های اشتباه مهاجم نیجریه ای به او اعتراض کردند. شاید بهتر باشد شفر به اشتباه خودش برای دریافت بازیکن اعتراف کند و اجازه ندهد استقلال بیش از اندازه از داشتن یک بازیکن ضرر کند، همان اتفاقی که برای بازیکنان اوکراینی پرسپولیس افتاد و زمانی که همه به انتقاد از عملکرد فنی پایین آنها پرداختند، در نیم فصل دوم به کشور خود بازگشتند.

باشگاه استقلال خوب می داند که برای خرید گرو چه هزینه ای از بیت المال نموده و برای فسخ این قرارداد نیز باید جریمه سنگینی بدهد، اما مهم تر از هزینه انجام شده، عدم نتیجه گیری تیم است. صدای اعتراض تماشاگران استقلال در آمده و کسی پاسخگو نیست که مهاجم نیجریه ای بر چه اساس و معیاری جذب شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 100

به "دلیل اصرار شفر برای استفاده از گرو چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل اصرار شفر برای استفاده از گرو چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید