سفیرکنیا خواهان همکاری با ذوب آهن اصفهان شد

به گزارش لیسون، سفیر کشور کنیا در جمهوری اسلامی ایران در نهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری معدن وصنایع معدنی با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در تهران ، خواهان همکاری با مادر صنعت فولاد ایران شد.

سفیرکنیا خواهان همکاری با ذوب آهن اصفهان شد

به گزارش از ،بندیکت واتمبا سفیر کشور کنیا در جمهوری اسلامی ایران در نهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری معدن وصنایع معدنی با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در تهران، خواهان همکاری با مادر صنعت فولاد ایران شد.

بندیکت واتمبا، جمهوری اسلامی ایران را کشور صنعتی و توسعه یافته توصیف کرد و اضافه کرد: باتوجه به قابلیت های صنعتی جمهوری اسلامی ایران و معادن غنی در کشور کنیا، این دو کشور می توانند همکاری های مطلوب در حوزه صنعت فولاد را افزایش دهند.

او کشور کنیا را از معادن غنی سنگ آهن برخوردار دانست و گفت: خواهان استفاده از تجربه ایرانیان برای احداث کارخانه های فولادی و استخراج معادن هستیم.

واتمبا در مورد محصولات فولادی ایران نیز گفت: بر اساس اطلاعاتی که کسب کردم، فراوریات فولادی کارخانه های ایرانی به ویژه ذوب آهن اصفهان، محصولات باکیفیتی است و ما امیدواریم از این محصولات در صنایع ساختمان، سدسازی استفاده کنیم.

معاون روابط عمومی ذوب آهن اصفهان هم با تشریح فرایند و کیفیت محصولات این شرکت، گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین شرکت فراوری کننده مقاطع طویل در غرب آسیا، محصولات خود را به پنج قاره جهان صادر می نماید.

مجید مرادیان به فراوری ریل در ذوب آهن اصفهان پرداخت و گفت: ریل فراوریی در این شرکت براساس استاندارد جهانی با محصولات مشابه شرکت های اروپایی قابل رقابت است.

او با اشاره به توانمندی های کارشناسان صنعت فولاد ایران برای سرمایه گذاری و مشارکت در بخش معادن سنگ آهن و احداث صنایع فولادی در کشور کنیا اضافه کرد: درخواست سفیر کشور کنیا به استحضار مدیریت عالی و مسئولان در ذوب آهن اصفهان می رسد.

نهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری معدن و صنایع معدنی با مشارکت، بیش از 70 شرکت داخلی از هشت تا دهم مهر در شبستان مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا شد که ذوب آهن اصفهان محصولات جدید و دستاورد های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

ذوب آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه فراوریکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین فراوری کننده محصولات طویل در خاورمیانه است که با ظرفیت 3 میلیون و 600 هزارتن فولاد، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را فراوری می نماید.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1211

به "سفیرکنیا خواهان همکاری با ذوب آهن اصفهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیرکنیا خواهان همکاری با ذوب آهن اصفهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید