سلامت جامعه در دستان زنان ، شماره سیزدهم نشریه دانشجویی ندا منتشر شد

به گزارش لیسون، به همت اتحادیه دفتر تحکیم وحدت، شماره سیزدهم نشریه دانشجویی ندا ویژه دختران منتشر شد.

سلامت جامعه در دستان زنان ، شماره سیزدهم نشریه دانشجویی ندا منتشر شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، به همت اتحادیه دفتر تحکیم وحدت، شماره سیزدهم نشریه دانشجویی ندا ویژه دختران منتشر شد.

در این شماره از نشریه دانشجویی ندا به ابعاد تاثیر گذار زنان در جامعه پرداخته شده است و جوانب این تاثیرگذاری را با توجه به شیوع بیماری کرونا آنالیز شده است.

سردبیر این نشریه در سرمقاله این نشریه نوشته است: در این روزها که با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم میکنیم، نقش زنان در مدیریت خرد و کالن بحرانها، بیش از پیش هویدا شده است. در خانواده، این زنان هستند که توانستند با عشق، محبت، صبر و حوصله، همزیستی مسالمتآمیز و کمتنشی را در دوران قرنطینه خانگی با سایر اعضای خانواده رقم بزنند. از سوی دیگر، لباس رزم به تن کردند و در خط مقدم جنگ با کرونا حضور یافتند؛ به عنوان کادر بهداشت و درمان و یا به عنوان جهادگر. نقش پررنگ زنان در این روزها را نمیتوان نادیده گرفت اما اگر موانع موجود بر سر راه بروز توانمندیهای آنان برداشته گردد، بیش از پیش تاریخ ساز خواهند شد.

برای مشاهده این نشریه اینجا را کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1065

به "سلامت جامعه در دستان زنان ، شماره سیزدهم نشریه دانشجویی ندا منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلامت جامعه در دستان زنان ، شماره سیزدهم نشریه دانشجویی ندا منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید