15 هزار ماسک دوشنبه 5 اسفند وارد داروخانه های استان فارس می گردد

به گزارش لیسون، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: 15 هزار ماسک دوشنبه 5 اسفند وارد مراکز عرضه و داروخانه های استان فارس می گردد، کارخانه های فراوریی ماسک در این استان به صورت 24 ساعته و در سه نوبت کاری در حال فراوری ماسک هستند.

15 هزار ماسک دوشنبه 5 اسفند وارد داروخانه های استان فارس می گردد

جهت دریافت خدمات اجرای گرین روف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، محمدجواد شاد دوشنبه 5 اسفند در نشست آنالیز آخرین اقدامات حوزه سلامت فارس برای مقابله با ویروس کرونا با اعلام اینکه توزیع ماسک در سطح استان فارس از دیروز یکشنبه آغازشده اضافه نمود: مایع ضدعفونی نماینده سطوح و الکل نیز در سطح انبوه در حال فراوری و توزیع است.

در این نشست آخرین اقدامات حوزه سلامت فارس در مقابله با ویروس کرونا آنالیز و گزارشی از فرایند تهیه ماسک و وسایل پیشگیرانه در مراکز درمانی و آموزشی استان فارس ارائه شد.

مهرزاد لطفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست فرایند پیگیری مصوبات نشست های پیشین در حوزه معاونت های درمان، بهداشت، غذا و دارو، آموزشی و حراست دانشگاه را آنالیز کرد؛ و از اعضای کارگروه های پیشگیری و شناسایی، مراقبت و درمان، پشتیبانی، مستندسازی و اطلاع رسانی عمومی خواست تا ضمن رعایت دستورالعمل ها، نسبت به اجرای صحیح مصوبات این نشست، پیگیری لازم صورت گیرد.

دکتر لطفی همچنین با اشاره به اهمیت پیشگیری از انتقال این ویروس در محیط های عمومی اضافه نمود: به همین دلیل کارکنان دانشگاه و مراکز درمانی که برای ثبت تردد خود از اثرانگشت استفاده می نمایند تا اطلاع ثانوی به صورت ثبت در دفتر حضوروغیاب با مسئولیت مسئول خود در واحد مربوطه اقدام به ثبت ورود و خروج خود نموده و از ثبت اثرانگشت در دانشگاه خودداری نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توجه به اعلام آمادگی جامعه اسلامی دانشجویان برای مشارکت در خدمات رسانی درمانی برای بیماری کرونا، مدیر روابط عمومی دانشگاه را به عنوان رابط بین دانشجویان این تشکل با دانشگاه برای پیگیری امور مرتبط معرفی کرد.

علی اکبری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست از ارسال پروتکل های اجرایی تصویب شده در این کارگروه به تمامی درمانگاه ها، مراکز درمانی و بیمارستان های استان اطلاع داد و گفت: ارائه ماسک به بیماران و همراه بیمار در مراکز درمانی و بیمارستان ها نیز در دستور کار قرارگرفته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم در این نشست از برپایی ایستگاه های مشاوره برای اطلاع رسانی درباره مقابله با ویروس کرونا در سطح شهر شیراز اطلاع داد و گفت: اطلاع رسانی درباره مقابله با ویروس کرونا در بیلبوردهای سطح شهر نیز از دیگر اقدامات در حال اجرا با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی و شهرداری شیراز است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 759

به "15 هزار ماسک دوشنبه 5 اسفند وارد داروخانه های استان فارس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 هزار ماسک دوشنبه 5 اسفند وارد داروخانه های استان فارس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید