صدرا محمدی: با پای ورم نموده دو راند مقابل حریف روس جنگیدم، مسئولان کوشش و غیرت تیم ایران را نادیده نگیرند

به گزارش لیسون، عضو تیم اعزامی موی تای ایران به رقابتهای جهانی تایلند گفت: بیشتر نفرات تیم کشورمان برای اولین بار بود که پا به چنین میدان بزرگی می گذاشتند و مطمئنا با تجربیات ارزشمندی که از این مسابقات بدست آوردیم، می توانیم در رویدادهای پیش رو، عملکرد به مراتب بهتری داشته باشیم.

صدرا محمدی: با پای ورم نموده دو راند مقابل حریف روس جنگیدم، مسئولان کوشش و غیرت تیم ایران را نادیده نگیرند

صدرا محمدی، موی تای کار آینده دار کشورمان که با 18 سال سن در اولین تجربه جهانی پیروز شد تا مرحله یک چهارم سرانجامی پیش رفته و مبارزات جسورانه ای را از خود به نمایش گذارد، در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران درباره سطح کیفی مسابقات گفت: این دوره از رقابت ها برای کشور های شرکت کننده از اهمیت ویژه ای برخوردار بود، چرا که آخرین فرصت برای کسب سهمیه کامبت گیمز عربستان محسوب می شد و به همین دلیل، تیم ها با انگیزه و آمادگی کامل در آن حاضر شده و برای تصاحب مدال به آب و آتش می زدند. همین مساله کار را برای رسیدن به سکوی قهرمانی به مراتب دشوارتر نموده بود.

محمدی اضافه کرد: 20 روز مانده به اعزام، به دلایلی ناچار شدم، وزن و حتی رده سنی را که قرار بود در آن مبارزه کنم، تغییر دهم. در مدت کوتاهی حدود 10 کیلوگرم وزن کم کردم که این مساله فشار زیادی را به من وارد ساخت. اما به عنوان نماینده ایران سعی کردم، رجحانن عملکرد را نشان داده و با تمام توان مبارزه کنم. من در پی طلای جهانی بودم و امید زیادی داشتم که در این رویداد چنین اتفاقی برایم رخ دهد. با این حال درس های زیادی از این مسابقات گرفتم و با تجربیاتی که بدست آوردم، مصمم هستم که در دور بعدی رقابت های جهانی بتوانم برای کشورم یک مدال خوش رنگ به ارمغان آورم.

وی در خصوص حریفان خود نیز مطرح کرد: مبارزه اول من با موی تای کار هنگ کنگی بسیار درگیرانه و پر برخورد انجام شد و با وجود رجحان برابر وی، آسیب زیادی به ساق پای من وارد شد؛ طوری که در مرحله یک چهارم، با پای ورم نموده به مصاف حریف روس خود رفتم. با این حال دو راند پایاپای با او مبارزه کردم، ولی در راند سرانجامی قادر به راه رفتن نبودم و به همین دلیل انصراف دادم.

این موی تای کار جوان کشورمان سپس یادآور شد: جا دارد از زحمات بی وقفه آقای جواد نصیری نماینده موی تای ایفما در ایران تشکر ویژه ای داشته باشم. ایشان در طول مدت اعزام همانند یک پدر، دلسوزانه تیم را همراهی و حمایت کرد و همه جوره پای این اعزام ایستاد تا از اعتبار موی تای ایران مقابل کشور های دیگر دفاع کند. در ضمن وظیفه می دانم کوشش های اعضاء کادر فنی، آقایان: محمد انجدانی و هادی محمدزاده و بعلاوه ایمان غیاثوند مدیر تیم های ملی موی تای ایفما را ارج نهاده و انشالله بتوانم در مسابقات آینده با کسب مدال، گوشه ای از زحمات آن ها را جبران کنم. در نهایت نیز از مربیان خود یعنی محمد علی یوسفی و برادرم کیا محمدی که در طول ماه های گذشته زحمات فراوانی را در مسیر آماده سازی من متحمل شدند، بی نهایت ممنونم.

صدرا محمدی در سرانجام اعلام نمود: امیدوارم مدیران و متولیان ورزش کشور، کوشش و غیرت بازیکنان و مسئولان موی تای ایفما را در راه این اعزام نادیده نگیرند و با حمایت و توجه خود، زمینه افتخارآفرینی و کسب پیروزیت های بیشتر در میادین مهم پیش رو را فراهم سازند. ما ورزشکاران اگر دغدغه مالی و برگزاری اردو های آماده سازی و. را نداشته باشیم، تمام هم و غم و توان بدنی خود را صرف مدال آوری نموده و با تمام وجود در مسابقات برای اهتزاز پرچم کشورمان مبارزه می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 خرداد 1402 بروزرسانی: 9 خرداد 1402 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 2226

به "صدرا محمدی: با پای ورم نموده دو راند مقابل حریف روس جنگیدم، مسئولان کوشش و غیرت تیم ایران را نادیده نگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرا محمدی: با پای ورم نموده دو راند مقابل حریف روس جنگیدم، مسئولان کوشش و غیرت تیم ایران را نادیده نگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید