صعود پورشیب به دیدار نهایی، حذف خدابخشی، علیپور و قراری زاده

به گزارش لیسون، به گزارش خبرنگاران، در ادامه پنجمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته که به میزبانی ژاپن در توکیو جریان دارد، سرگروه تیم ملی کشورمان با شکست رقبای خود به دیدار نهایی راه پیدا کرد. وی دور نخست استراحت داشت و سپس کنجی گریلون از فرانسه و الوین کاراکوئی از کوزوو را با نتایج مشابه 3 بر صفر شکست داد و در مرحله نیمه نهایی هم 2 بر یک برابر ایوان وسیج از کرواسی صاحب رجحان شد و به دیدار نهایی صعود کرد.

صعود پورشیب به دیدار نهایی، حذف خدابخشی، علیپور و قراری زاده

پورشیب فردا یکشنبه در یک دیدار سنتی به مصاف آراگا ژاپنی می رود. در این وزن مهدی قراری زاده بعد از فزونی 4 بر صفر مقابل برایان تایمرمانز از هلند، 2 بر یک به والری چوباتار از اوکراین باخت و حذف شد. مهدی خدابخشی نیز همان دور نخست در پیکار با آیخان مامیف اذربایجانی بعد از تساوی 3 بر 3 با قانون سنشو (امتیاز نخست) باخت از جدول کنار رفت.

در وزن 61- کیلوگرم رزیتا علیپور بعد از فزونی مقابل یوکی کوجورو از ژاپن با نتیجه 11 بر 3، هایا جوما از کانادا را با رأی داوران، الکساندرا هاگ از سوئد را 4 بر صفر، در مبارزه چهارم یک بر صفر نتیجه را به یین ژیااویان از چین واگذار کرد. با نرسیدن این چینی به دیدار نهایی، نماینده کشورمان از دور مسابقات کنار رفت.

شیما آل سعدی دیگر نماینده ایران در همین وزن ابتدا 12 بر 3 آئو فونسکا از آمریکا را شکست داد و سپس یک بر صفر میسا ایواتو از ژاپن را از پیش رو برداشت و در ادامه 4 بر صفر برابر لیلا هرتالت از فرانسه باخت. این فرانسوی به دیدار نهایی راه یافت تا نماینده کشورمان در گروه شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.

این رقابتها فردا یکشنبه با برگزاری دیدارهای نهایی و رده بندی به سرانجام می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 394

به "صعود پورشیب به دیدار نهایی، حذف خدابخشی، علیپور و قراری زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود پورشیب به دیدار نهایی، حذف خدابخشی، علیپور و قراری زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید