ظریف: طرحی را برای حل وفصل دائم مناقشه قره باغ تدوین نموده ایم

به گزارش لیسون، وزیر امور خارجه کشورمان بیان کرد که با تصویب مقامات عالی کشور طرحی برای حل وفصل دائم مناقشه قره باغ تدوین شده که این طرح ظرف امروز و فردا ارائه خواهد شد.

ظریف: طرحی را برای حل وفصل دائم مناقشه قره باغ تدوین نموده ایم

جهت دریافت خدمات معماری ویلا مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگاران اعلام نمود که طرح ایران برای حل وفصل دائمی مناقشه قره باغ ظرف امروز و فردا ارائه خواهد شد.

ظریف در این خصوص گفت: هم اکنون معاون سیاسی وزارت امور خارجه در استان آذربایجان شرقی حضور دارد و از سد خداآفرین بازدید می نماید. بعد از آن به باکو، مسکو و ایروان خواهد رفت. طرحی را جمهوری اسلامی ایران با تصویب مقامات عالی کشور برای حل دائمی مناقشه قره باغ تدوین نموده است که این طرح امروز و فردا مطرح خواهد شد و بعد هم در مسکو و ایروان این طرح را پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران [در مورد مسئله قره باغ] بر اساس احترام به تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان و همچنین حل وفصل دائمی مناقشه به وسیله صلح آمیز و تغییرناپذیری مرزهای بین المللی است.

وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: البته یک نگرانی هم وجود دارد و آن حضور تروریست های تکفیری و احتمالاً تروریست های دیگر در منطقه است و ما در این زمینه مواضع خود را با شفافیت مطرح و تأکید نموده ایم که چنین چیزی برای جمهوری اسلامی ایران غیرقابل تحمل است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1212

به "ظریف: طرحی را برای حل وفصل دائم مناقشه قره باغ تدوین نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف: طرحی را برای حل وفصل دائم مناقشه قره باغ تدوین نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید