عکس انگشتر حسرت آور لیلا اوتادی ! ، کیف برند رونمایی شد

به گزارش لیسون، خبرنگاران، لیلا اوتادی بازیگر زن معروف در استوری جالبی نصیحت با مزه ای کرد: خودت را پیدا کن برای بقیه گوگل هست!

عکس انگشتر حسرت آور لیلا اوتادی ! ، کیف برند رونمایی شد

لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 1362 در تهران، بازیگر است.لیلا اوتادی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی از تئاتر کار خود را آغاز کرد و حالا لیلا اوتادی کتاب شعر چاپ شده هم دارد.روایت عجیب لیلا اوتادی بازیگر زن مشهور از مسئله ای که با ماشین bmw خود داشته که با مردم به اشتراک گذاشته است.

به گزارش خبرنگاران، لیلا اوتادی بازیگر مطرح و شناخته شده در اینستاگرامش عکسی بسیار خاص و متفاوت را از خود با استایل مجلسی منتشر کرد.

علاقه تازه به آشپزی از زبان لیلا اوتادی

لیلا اوتادی گفت: قبلا فکر می کردم که شاید آشپزی بی فایده ترین کار جهان باشد، چرا باید دو، سه ساعت بروم توی آشپزخونه و از آن سو، وقتی می توانم فیلمنامه بنویسم یا کتاب بخوانم چرا باید بروم چند ساعت غذا درست کنم که حداکثر در نیم ساعت خورده گردد.

در واقع فکر می کردم وقتم تلف می گردد… اما الان یک سالی است که جدی آشپزی می کنم و خوشبختانه دست پخت من هم به مادرم رفته است خودم هم برایم غیرقابل باور است که دست پختم آنقدر خوب باشه.

خلاصه، این آشپزی را در این یک سال ادامه دادم تا حالا که انواع و اقسام کیک، شیرینی و دسر را حرفه ای درست می کنم.

این شیرینی پزی تا آنجا پیش رفته که اگر خسته بروم خانه و حال و حوصله هیچ کاری را نداشته باشم، اما با این حال کیک درست کردن را دوست دارم. خیلی از دوستان و اقوام هم مشتری پروپا قرص کیک های من شده اند.

منبع: رکنا
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1937

به "عکس انگشتر حسرت آور لیلا اوتادی ! ، کیف برند رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس انگشتر حسرت آور لیلا اوتادی ! ، کیف برند رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید