قیمت آپارتمان در محله های تهران

به گزارش لیسون، خبرنگاران: فروردین ماه برای بازار مسکن دوران بی رونقی است که بنگاه های املاک مراجعه کننده زیادی ندارند و مشتریان در انتظار آینده بازار هستند.

قیمت آپارتمان در محله های تهران

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، هرساله فروردین ماه برای بازار مسکن زمانی است که بازار رونق چندانی ندارد و متقاضی زیادی هم برای خرید یا فروش به بنگاه ها مراجعه نمی کند، به دلیل اینکه خریداران قبل از نوروز، واحد خود را خریداری نموده اند و فروشندگان هم در انتظار تعیین شدن شرایط بازار هستند، بنابراین این ماه برای بازار مسکن دوران انتظار به شمار می رود.

البته نمی توان از تعداد مشتریانی که هم اکنون هم در بازار مسکن هستند چشم پوشی کرد اما بازهم به نسبت متقاضی بازار مسکن، تعداد مراجعه نمایندگان بسیار کمتر است، ضمن آنکه مشتریان واقعی قبل از تعطیلات واحد خود را خریداری نموده اند.

در حال حاضر که رکود بازار مسکن وارد سومین سال خود می گردد، اغلب مشتریان و بنگاه های املاک در انتظار این هستند تا سرنوشت بازار با توجه به اتفاقات بین المللی تعیین گردد اما شواهد حاکی از آن است که نیمه اول سال جاری هم تغییرات چندانی در بازار به وجود نمی آید.

گرچه بعضی بنگاه های املاک سعی دارند تا متقاضیان خرید مسکن را با گفتن این حرف که در تابستان مسکن گران می گردد، به خرید ترغیب نمایند اما کارشناسان معتقدند که مشتریان می توانند با آرامش مسکن را خریداری نمایند زیرا قیمت مسکن بیش از تورم نخواهد بود.

نرخ آپارتمان های بالاتر از 46 متر

براساس گزارش میدانی ، واحدی در پونک - سردارجنگل با مساحت 46 متر فول، 220 میلیون تومان به فروش می رسد و در آزادی -دکترهوشیار واحدی 48 متری با عمر 20 ساله و انباری 128 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

واحدی 50 متری در 16 متری امیری - گلستانی نوساز و 2 خوابه 142 میلیون تومان فروخته می گردد و در ظفر - بافت بومی واحدی 46 متری و عمر 12 ساله، بدون پارکینگ 230 میلیون تومان به فروش می رسد.

همچنین در میدان امامت - بیهقی آپارتمانی 50 متری و دوخوابه با بالکن و انباری 223 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در ولیعصر - زرتشت آپارتمانی به مساحت 63 متر و یکخوابه با عمر 2 ساله هر مترمربع 5 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می رسد.

آپارتمانی 65 متری و دوخوابه با تمامی امکانات در بلوار فردوس غرب 275 میلیون تومان فروخته می گردد و در نارمک - میدان 100 , 64متری با عمر 7ساله بدون پارکینگ 305 میلیون تومن به فروش می رسد همچنین در سبلان شمالی واحدی 65 متری و دوخوابه طبقه4 بازسازی شده باپارکینگ وانباری 170 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

براین اساس آپارتمانی در اشرفی اصفهانی - شهرک نفت با مساحت 64.5 متر و فول امکانات 297 میلیون تومان به فروش می رسد و در انتهای جیحون-رنجبر واحدی 65 متری و دوخوابه با عمر 4 ساله و پارکینگ و انباری 175 میلیون تومان فروخته می گردد.

واحدی در مرزداران - گلدیس به مساحت 80 مترمربع و دوخوابه و نوساز، سوپرلوکس متری 6 میلیون و 890 هزار تومان قیمت گذاری شده است همچنین در کاشانی، مهران واحدی 78 متری و دو خوابه، نوساز با امکانات متری 5 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می رسد.

منبع: مهر

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 846

به "قیمت آپارتمان در محله های تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آپارتمان در محله های تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید