محمدجواد ابراهیمی: قول می دهم در رقابت های جهانی مدال بگیرم، در یکسال اخیر 40 کشتی گرفتم

به گزارش لیسون، آزادکار وزن 92 کیلوگرم ایران و دارنده مدال های طلای جوانان دنیا و بزرگسالان آسیا با بیان اینکه 20 سال است منتظر حضور در رقابت های قهرمانی دنیا است تاکید نمود: از شورای فنی می خواهم به من اعتماد نمایند و قول می دهم جواب این اعتماد را به بهترین شکل بدهم.

محمدجواد ابراهیمی: قول می دهم در رقابت های جهانی مدال بگیرم، در یکسال اخیر 40 کشتی گرفتم

محمدجواد ابراهیمی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت خود در آستانه معرفی نفرات تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات دنیای مجارستان اظهار کرد: خدا را شکر در بهترین شرایط ممکن هستم و به لحاظ روحی و بدنی شرایط بسیار خوبی دارم. انگیزه بسیار زیادی برای حضور در مسابقات دنیای و کسب مدال خوشرنگ برای کشورم دارم. امیدوارم کادر فنی تیم ملی و شورای فنی این فرصت را به من بدهند تا به آرزو و هدف بزرگی که در سر دارم برسم.

دارنده مدال های طلای جوانان دنیا و بزرگسالان آسیا اضافه کرد: یکسال تمام زحمت کشیدم و فرآیند را به طور کامل طی کردم. هر کجا که کادر فنی صلاح دانست با افتخار کشتی گرفتم چرا که هدفم حضور در رقابت های دنیای مجارستان و کسب خوشرنگ ترین مدال بود. الان هم خیلی سرحالم و از انگیزه بسیار بالایی برخوردارم تا در صورت صلاحدید کادر فنی تیم ملی و شورای فنی برای کشورم افتخارآفرینی کنم. هر تصمیمی برای من بگیرند تابع دستورم و مثل یک سرباز آماده ام هر کجا که صلاح بدانند به میدان بروم.

وی در واکنش به این موضوع که به نظر می رسد با توجه به کسب نتایج خوب در تورنمنت های خارجی و قهرمانی در انتخابی تیم ملی قطعا یکی از مهمترین گزینه ها برای حضور در رقابت های دنیای مجارستان است،گفت: از شورای فنی خواهش می کنم فقط یکبار به من اعتماد نمایند و مطمئن باشند که جواب اعتمادشان را به بهترین شکل می دهم و سربلند خواهم شد. طی یکسال اخیر ابتدا در رقابت های استانی در بابل 6 کشتی گرفتم و توانستم به عنوان قهرمانی برسم. سپس در رقابت های کشوری در خرم آباد همه مدعیان را بردم و اول شدم. بعد از ان در جام تختی همه را بردم و بعد در رقابت های قهرمانی آسیا قهرمان شدم. بعد از آن هم در مرحله نخست انتخابی تیم ملی که با حضور همه مدعیان برگزار گردید شرکت کردم و بر سکوی نخست ایستادم.

ابراهیمی گفت: در مرحله آخر انتخابی تیم ملی هم کاملا آماده بودم کشتی بگیرم اما شورای فنی گفت دیگر نیازی نیست در مرحله نهایی حاضر شوم من هم گفتم چشم. بعد از آن در رقابت های جایزه بزرگ گرجستان کشتی گرفتم و به عنوان نایب قهرمانی رسیدم و سپس در جام یاشاردوغو قهرمان شدم. الان هم تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی و با زحمات آن ها پشت سر گذاشته ام و انگیزه زیادی دارم تا به مدال دنیای برسم. امیدوارم این فرصت را به من بدهند و بتوانم برای کشورم افتخارآفرینی کنم و مزد زحماتم را بگیرم.

آزادکار وزن 92 کیلوگرم ایران اضافه کرد: طی کمتر از یکسال اخیر در میادین داخلی و خارجی 40 مرتبه کشتی گرفتم و با وجود فشار تمرینات خدا را شکر از همه آن ها سربلند بیرون آمدم. همه این زجر و سختی ها را تحمل کردم تا افتخار پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات دنیای نصیبم گردد و به حقم در کشتی برسم.

ابراهیمی که طی ماه های اخیر دو مرتبه برابر علیرضا کریمی گزینه جدی این وزن در تورنمنت های گرجستان و یاشاردوغو ترکیه پیروز گردیده است، در سرانجام گفت: به شورا و کادر فنی تیم ملی قول می دهم در دنیای مجارستان بهترین مدال را برای ایران بگیرم و صد در صد روی سکو خواهم رفت. طی یکسال اخیر در وزن 92 کیلوگرم همه مدعیان را شکست دادم و آماده ام اینبار در رقابت های دنیای با برطرف ایراداتی که کادر فنی بر روی آن ها تاکید داشته بهترین نتیجه را بگیرم. 20 سال زحمت کشیدم و در همه این مدت منتظر رسیدن به مدال دنیای بودم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 38

به "محمدجواد ابراهیمی: قول می دهم در رقابت های جهانی مدال بگیرم، در یکسال اخیر 40 کشتی گرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدجواد ابراهیمی: قول می دهم در رقابت های جهانی مدال بگیرم، در یکسال اخیر 40 کشتی گرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید