مسئولان از جامعه هتل داران حمایت کنند

به گزارش لیسون، کننده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان نقش حمایتی خود را در خصوص جامعه هتلداران ایفا کنند.

مسئولان از جامعه هتل داران حمایت کنند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، عبدالکریم جمیری عصر روز دوشنبه 3 شهریورماه 99 در جلسه هم اندیشی با جامعه هتل داران استان گفت: گردشگری، صنعت مهمی است و باید از سرمایه گذاران این حوزه حمایت کرد.

او افزود: نقش حمایتی هر یک از دستگاه های مرتبط با گردشگری باید به بهترین شکل اجرا شود و در این اوضاع کرونایی بانک ها نیز تهمیدات لازم را بر اساس دستورالعمل های ابلاغی در راستای حمایت از صنوف متضرر انجام دهند.

کننده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با قول مساعد در رابطه با بررسی مسائل این تشکل شرح داد: برای حل مسائل پیش روی جامعه هتل داران و حوزه گردشگری نیاز است جلساتی با سازمان ها و دستگاه های متولی در استان انجام شود که این موضوع را پیگیری خواهم کرد و تلاش و هدف ما رفع این نواقص و کاستی ها است.

روح الله نصرتی نایب رئیس شورا و رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی بندر بوشهر گفت: توقع ما از مجمع کنندگان استان این است که زمینه تقویت صنعت هتل داری در استان را فراهم سازند و با ارائه راهکار و بسته های حمایتی مناسب و مصوب از ضرر و زیان بیشتر در این حوزه جلوگیری کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1153

به "مسئولان از جامعه هتل داران حمایت کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان از جامعه هتل داران حمایت کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید