مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ به تعویق افتاد

به گزارش لیسون، به گزارش خبرنگاران، اسماعیل جبله بعدازظهر پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگاران ورزشی استان گلستان، اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ قرار بود اواسط شهریورماه به میزبانی گرگان برگزار گردد که به دلایل مختلف این رقابت ها در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ به تعویق افتاد

وی اضافه کرد: پیرو مشورت و مذاکراتی که با مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و رئیس فدراسیون کاراته داشتیم به دلیل همزمانی با بازی های آسیایی جاکارتا تصمیم به تعویق این مسابقات گرفتیم.

جبله توضیح داد: البته تعداد تیم های خارجی برای حضور در مسابقات بین المللی کاراته در گرگان به حد نصاب نرسید و این هم یکی از دلایل تعویق رقابت ها بود.

وی ادامه داد: سطح کیفی این مسابقات از اهمیت بالایی برای اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کاراته استان برخوردار بود و باید حداقل 6 تیم خارجی برای جضور در این رقابت ها اعلام آمادگی می کردند.

رئیس هیئت کاراته گلستان با بیان اینکه فدراسیون هم موافق برگزار مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ در زمان دیگری بود، گفت: در حال حاضر باید بر اساس تقویم مسابقات کاراته در سراسر جهان، زمانی را در نظر بگیریم که کشورهای صاحب سبک بتوانند در آن حضور پیدا نمایند.

جبله اضافه کرد: آذرماه سال جاری و اردیبهشت ماه سال آینده، زمان مناسبی برای برگزاری این مسابقات است و تمام کوشش ما این بوده که سال جاری برگزار گردد.

وی ادامه داد: البته با چالش حضور تیم های خارجی در ایران هم روبرو هستیم اما به دلیل میزبانی بخشی از هزینه های آنها را پرداخت خواهیم کرد تا رقابت ها بدون مشکل برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 34

به "مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید