مسکن مهر هشتگرد تا خاتمه دولت به اتمام می رسد

به گزارش لیسون، تهران (پانا) - مدیرعامل سامان ملی زمین و مسکن با سفر به شهر جدید هشتگرد و بازدید از پروژه مسکن مهر آن شهر بر اتمام مسکن مهر تا خاتمه دولت تدبیر و امید اطلاع داد.

مسکن مهر هشتگرد تا خاتمه دولت به اتمام می رسد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی که امروز برای نظارت بر فرایند اتمام پروژه های مسکن مهر به شهر جدید هشتگرد سفر نموده بود،گفت: در شهر جدید هشتگرد درحدود 8 هزار واحد تبدیل به سایر طرح های عمرانی دولتی شده که همین امر بار اتمام طرح مسکن مهر را کاهش داده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر، شرح داد: در هشتگرد 29 هزار واحد به متقاضیان مسکن مهر تحویل شده و 8 هزار واحد نیز به اتمام رسیده و آماده واگذاری به متقاضیان است و تنها 700 واحد در مرحله اتمام نازک کاری واقع شده است.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، وی در حاشیه بازدید از تک تک پروژه های به جامانده مسکن مهر هشتگرد در گفت وگو با ساکنان و متقاضیان این مساکن به حل مسائل و مسائل این افراد پرداخت.

معاون وزیر راه و شهرسازی اتمام مسکن مهر به عنوان یک طرح بزرگ ملی در برطرف بحران مسکن در کشور را از وظایف اصلی دولت خواند و اضافه نمود: با همکاری و هم افزایی تمامی همکاران در مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای تسریع اتمام این پروژه ها تا انتها دولت کوشش می کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1497

به "مسکن مهر هشتگرد تا خاتمه دولت به اتمام می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکن مهر هشتگرد تا خاتمه دولت به اتمام می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید