معین شدن شاخص های انتخاب مربی ملی کاراته، تصمیم با طباطبایی است

به گزارش لیسون، علیرضا احسانی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران افزود: بعد از بازگشت تیم ملی کاراته از بازی های المپیک با حضور سرمربیان دو تیم عملکردها به دقت مورد بررسی قرار گرفت و نقدها و پیشنهادانی مطرح شد و در نهایت در مواردی که لازم بود اخذ تصمیم شد و از سوی فدراسیون در اختیار عموم قرار گرفت که فکر می کنم منطقی هم بود.

معین شدن شاخص های انتخاب مربی ملی کاراته، تصمیم با طباطبایی است

وی در خصوص آغاز اردوی تیم ملی بانوان و انتخاب کادر فنی این تیم گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که در جلسات متعدد شاخص های حضور در کادر فنی تیم ملی چه به نام مربی و چه به نام سرمربی و تعریف شده و بر اساس همین شاخص ها هم هر کدام از اعضا دو تا سه نفر را به رئیس فدراسیون معرفی کرده اند و در نهایت پس از جلسه ای که به صورت آنلاین انجام شد با تائید ایشان سرمربی تیم ملی انتخاب و معرفی شد.

عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته ادامه داد: همه اعضای این کمیته سال ها عمر خود را صرف اعتلای کاراته ایران کرده اند و بدون شک هدفی چون موفقیت این رشته ندارند و در همان جلسه بررسی عملکردها هم نظرات راهبردی و خوبی ارائه شده که مطمئن هستم با تداوم فرایند فعلی و استفاده بهینه از پتانسیل بالای موجود می توان همچنان در جهان درخشید.

احسانی به دیگر فعالیت های کمیته فنی هم اشاره کرد و گفت: در تلاشیم تا به سازمان تیم های ملی سروشکلی کاربردی بدهیم. به همین دلیل ابتدا آئین نامه آن تدوین شده و پس از بررسی و رفع نقاط ضعف و مسائل احتمالی برای اخذ مصوبه نهایی به هیأت رئیسه ارجاع خواهد شد تا با طی مراحل قانونی اجرایی شود.

پیشکسوت کاراته ایران در خصوص انتخاب مدیرفنی در بخش بانوان گفت: نحوه اداره فنی تیم ملی در بخش بانوان یکی از مباحث مطرح شده در جلسه کمیته فنی بود، اینکه همانند قبل کادر فنی با حضور سرمربی و دیگر مربیان انتخاب شود و یا یک مدیرفنی انتخاب کنیم و مربیان با برنامه او پیش بفرایند. همه این موارد مطرح و برای انتخاب یک مدیرفنی به جمعبندی رسیدیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1755

به "معین شدن شاخص های انتخاب مربی ملی کاراته، تصمیم با طباطبایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین شدن شاخص های انتخاب مربی ملی کاراته، تصمیم با طباطبایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید