مصاف سخت پاریسی ها مقابل سیتیزن ها در اتحاد

به گزارش لیسون، دور برگشت از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا 2021 امشب با برگزاری یک ملاقات پیگیری می گردد.

مصاف سخت پاریسی ها مقابل سیتیزن ها در اتحاد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، دور برگشت بازی های مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه شنبه) از ساعت 23 و 30 دقیقه با برگزاری ملاقات منچسترسیتی و پاری سن ژرمن پیگیری می گردد.

تیم فوتبال منچسترسیتی در استادیوم اتحاد انگلیس میزبان تیم پاری سن ژرمن خواهد بود.

سیتیزن ها (لقب تیم منچسترسیتی) از 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس، 4 برد و یک باخت را کسب نموده اند، اما در آن سوی میدان هم نتیجه ای مشابه دیده می گردد و پاریسی ها (لقب تیم پاری سن ژرمن) از 5 بازی آخر خود در لوشامپیونه فرانسه پیروز به کسب 4 برد و یک باخت شده اند.

این 2 تیم فوتبال در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا 3 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم سیتیزن ها 2 برد بوده و یک ملاقات هم با نتیجه تساوی به سرانجام رسیده است. هر 2 تیم تا به امروز نتوانسته اند در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شوند. آخرین ملاقات این 2 تیم در دور رفت مرحله نیمه نهایی بوده است که سیتیزن ها توانستند با نتیجه 2 بر یک پیروز شوند و کار خود را در دور برگشت راحت تر نمایند.

سیتیزن ها از 34 بازی خود در لیگ برتر انگلیس 80 امتیاز کسب نموده اند و در صندلی نخست جدول جای دارند، اما تیم پاری سن ژرمن از 35 بازی خود در لوشامپیونه فرانسه 75 امتیاز کسب نموده و در صندلی دوم جدول واقع شده است.

ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن: ناواس، فلورنزی، مارکینیوش، کیمپمبه، دیالو، پارادس، وراتی، دنیلو پریرا، دی ماریا، نیمار، امباپه

ترکیب احتمالی منچسترسیتی: ادرسون، واکر، استونز، دیاز، کانسلو، رودری، گوندوغان، ریاض محرز، دی بروینه، فودن، سیلوا

منبع: خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1664

به "مصاف سخت پاریسی ها مقابل سیتیزن ها در اتحاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف سخت پاریسی ها مقابل سیتیزن ها در اتحاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید