معز علی در گروه مرگ

به گزارش لیسون، درخشش معز علی و کیفیت فنی بالای او، از حالا او را در میان یکی از کاندیداهای اصلی عنوان مرد سال آسیا قرار داده است.

معز علی در گروه مرگ

ماه های پایانی میلادی بود که عنوان مرد سال آسیا در کمال تعجب به عبدالکریم حسن رسید تا این انتخاب یکی از عجیب ترین انتخاب ها به حساب بیاید. در نهایت هم گفته شد که مجموع امتیاز بازیکنان در تمامی بازی ها و نه تنها یک تورنمنت یا یک بازی به انتخاب نهایی می انجامد. با این حال اما درخشش معز علی و کیفیت فنی بالای او، از حالا او را در میان یکی از کاندیداهای اصلی عنوان مرد سال آسیا قرار داده است. با قید این شرط که معزعلی با پیراهن الدحیل به درخشش خود در لیگ قهرمانان آسیا، آن هم در گروه مرگ ادامه دهد.

هم گروهی الدحیل با استقلال ایران در گروه مرگ بیشتر از قبل این بازیکن گلزن و تکنیکی را در اذهان فوتبال دوستان ایرانی قرار می دهد چون معز علی و هم تیمی هایش در اولین بازی لیگ قهرمانان روز 14 اسفندماه در دوحه میزبان آبی های پایتخت خواهند بود.

فاکس اسپورت آسیا البته حضور قطر در جام ملت های آمریکای جنوبی که اواخر خردادماه 98 برگزار می گردد را برگ برنده ای برای آقای گل آسیا دانست تا با ادامه درخشش در این تورنمنت بتواند شانس خود برای رسیدن به عنوان مرد سال را بالا ببرد. رقابت هایی که قرار است قطر به همراه ژاپن به عنوان مهمان به مصاف غول های فوتبال آمریکای جنوبی بروند.

او در رقم خوردن اولین قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا، نقشی انکار نشدنی داشت. ضمن اینکه به ثمررساندن 9 گل و شکستن رکورد طولانی مدت علی دایی از ایران باعث شد تا قاره کهن برای اولین بار با آقای گلی از یک قاره دیگر روبرو گردد.

معز علی سودانی الاصل از چهارسالگی با کوچ خانواده اش به دوحه تبعه قطر شد و بعد از سال ها پیشرفت در آموزشگاه اسپایر انتها توانست قله های موفقیت در فوتبال آسیا را فتح کند تا به عنوان بهترین بازیکن جام ملت ها، آقای گل آسیا و ستاره آینده دار نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد.

270 - 11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 146

به "معز علی در گروه مرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معز علی در گروه مرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید