مقاله: پاچوکا (Pachuca) شهری تاریخی در مکزیک

به گزارش لیسون، شهر پاچوکا به وسیله کوهستان های نفس گیر و طبیعت فوق العاده زیبایی احاطه شده است. به همین علت طبیعت گردی را به جرات می توان یکی از برترین جاذبه های گردشگری پاچوکا دانست. در شهر پاچوکا و همین طور سرتاسر استان ایدالگو پارک های بسیار زیبایی وجود دارند و اوقات خوشی را برای شما فراهم می نمایند. اگر به ماهیگیری علاقمندید می توانید به El Cedral Dam بروید که داخل پارک ملی ال شیکو قرار گرفته و مکانی ایده آل برای ماهیگیری، کمپینگ و کوهنوردی است. Llano Grande و Valle de los Enamorados هم دو دره شگفت انگیز هستند که کنار پارک ال شیکو قرار گرفته اند و طبیعتی بکر و نفس گیری دارند. در این منطقه می توانید کوهنوردی کنید، قایق سواری کنید و یک شب را در دل طبیعت زیبای منطقه سپری کنید. اگر اهل طبیعت گردی هستید طبیعت زیبای پاچوکا مطمئنا شما را غافلگیر خواهد نمود.

مقاله: پاچوکا (Pachuca) شهری تاریخی در مکزیک

همان طور که گفتیم پاچوکا شهری تاریخی است و به همین علت موزه های بسیار خوب و جالبی در این شهر وجود دارد. در سفر به هر شهر به یاد داشته باشید که موزه گردی می تواند به برترین شکل شما را با فرهنگ و تاریخ آن منطقه آشنا کند؛ پس از موزه گردی غافل نشوید! در این موزه ها می توانید از اشیاء و آثار تاریخی بی نظیری بازدید کنید که از محوطه های باستانی اطراف کشف شده اند. پیشنهاد اولمان بازدید از مجموعه کارتل د آرت (Cuartel de Arte) است. این مجموعه هنری و فرهنگی در واقع شامل سه موزه، یک گالری هنری، یک کتابخانه و چند اثر معماری و هنری بی نظیر است. این مجموعه یکی از برترین جاذبه های گردشگری پاچوکا است و مطمئنا حسابی شما را سرگرم خواهد نمود. بعد از این مجموعه، می توانید سری به موزه معدن شهر هم بزنید و سفری کوتاه به تاریخ پرفراز و نشیب شهر داشته باشید.

چند سال پیش مسئولین شهر تصمیم گرفتند ظاهر شهر را زیباتر نمایند. به همین علت گروهی از هنرمندان گرافیتی دور هم جمع شدند و یکی از محله های کارگر نشین شهر به نام پالمیتاس را به رنگین کمان تبدیل کردند! این منطقه مسکونی بر فراز تپه ای قرار گرفته است و به همین علت خانه های زیبا و رنگارنگ آن از فاصله دور هم تعیین است. این کار هنری باعث شد نام شهر پاچوکا بر سر زبان ها بیفتد و گردشگران زیادی برای بازدید از این شهر رنگین کمانی به پاچوکا بیایند. بنابراین مسلما این محله زیبا و رنگارنگ را می توان یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری پاچوکا به حساب آورد که حتما باید از آن بازدید کنید.

منبع مقاله: پاچوکا (Pachuca) شهری تاریخی در مکزیک

انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1812

به "مقاله: پاچوکا (Pachuca) شهری تاریخی در مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پاچوکا (Pachuca) شهری تاریخی در مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید