مهدوی نیا: قایقرانان معلول بهترین عملکرد را در تایلند خواهند داشت

به گزارش لیسون، سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان با اشاره به آمادگی بالای هر 5 قایقران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند گفت: به دنبال کسب بهترین نتیجه قایقرانی در تایلند هستیم.

مهدوی نیا: قایقرانان معلول بهترین عملکرد را در تایلند خواهند داشت

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

مسعود مهدوی نیا در گفت وگو با خبرنگاران، در ارزیابی از وضعیت تیم ملی قایقرانی معلولان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند اظهار کرد: مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا از روز شنبه چهارم آذر به مدت 2 روز در بانکوک برگزار می گردد که برای شرکت در این رقابت ها، با 5 قایقران امروز راهی تایلند خواهیم شد.

وی گفت: با توجه به رنکینگ بالایی که مسابقات قهرمانی آسیا دارد، از ابتدای سال برنامه مدونی را طراحی کردیم تا بتوانیم بهترین قایقرانان خود را راهی این تورنمنت کنیم. این مسابقات در رشته پاراکایاک تک نفره در مسافت 200متر برگزار می گردد که ما تصمیم داریم در رشته پاراکانو نیز برای اولین بار در تایلند شرکت کنیم تا وضعیت قایقرانان خود را در این ماده مورد ارزیابی قرار دهیم و بتوانیم در مسابقات آینده برای کسب سهمیه ورودی بازی های پارالمپیک 2020 توکیو در این رشته نیز کوشش کنیم.

مهدوی نیا در پاسخ به این پرسش که از بین 5 قایقران اعزامی به تایلند، چندمدال قابل پیش بینی است، اضافه نمود: به تمام 5 قایقران اعزامی به این تورنمنت امیدواریم و همه آنها شرایط بسیار خوبی را از نظر مدال آوری دارند. اما به هر صورت همه چیز بستگی به جو مسابقات و شرایط ورزشکار دارد که بتواند بهترین عملکرد را از خود ارائه دهد.

سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان ادامه داد: در مسابقات قهرمانی آسیا که سال گذشته در ازبکستان برگزار گردید، پیروز به کسب یک مدال طلا و برنز توسط شهلا بهروزی راد و اسلام جاهد شدیم. امیدوارم در این دوره با توجه به بالا بودن سطح آمادگی قایقرانان، به نتایج بهتری نسبت به ازبکستان دست پیدا کنیم و تعداد مدالهای خود را افزایش دهیم.

وی در انتها ضمن تشکر از فدراسیون قایقرانی و حمایت های کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام قایقرانان به مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: بعد از پارالمپیک ریو با حمایت هایی که فدراسیون قایقرانی از تیم قایقرانی معلولان داشت، اردوهای تیم ملی بدون هیچ گونه وقفه ای به طور مرتب برگزار گردیده تا با حفظ آمادگی قایقرانان و حضور در مسابقات مختلف بتوانیم ضمن افزایش رنکینگ، سهمیه های بیشتری را برای بازیهای پارالمپیک 2020 نسبت به ریو کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 527

به "مهدوی نیا: قایقرانان معلول بهترین عملکرد را در تایلند خواهند داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدوی نیا: قایقرانان معلول بهترین عملکرد را در تایلند خواهند داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید