هشدار پلیس درباره تشدید برخورد با خودروهایی که وارد شهرهای نارنجی و قرمز می شوند

به گزارش لیسون، خبرنگاران : سردار حسینی در مورد سفر به شهرهای شمالی کشور بیان نمود: در مورد شهرهای شمالی کشور هم ممنوعیت تردد وجود دارد و با توجه به اینکه تهران جزء شهرهای قرمز محسوب می گردد، لذا خروج از تهران به هر سمتی ممنوع و دارای محدودیت بوده و مشمول جریمه یک میلیون تومانی می باشد.

هشدار پلیس درباره تشدید برخورد با خودروهایی که وارد شهرهای نارنجی و قرمز می شوند

به گزارش به نقل از خبرآنلاین، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از تشدید برخورد با ترددهای غیرمجاز در شهرهای قرمز و نارنجی کشور اطلاع داد

سردار سید تیمور حسینی درخصوص ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز کرونایی گفت: با ورود به موج پنجم کرونا و اینکه حدود 190 شهر کشور وارد شرایط نارنجی و قرمز کرونایی شدند، پلیس راهور محدودیت های ترافیکی را به مورد اجرا گذاشته است.

وی اضافه نمود: سفر از شهرهای نارنجی و قرمز کرونایی و بالعکس دارای ممنوعیت و محدودیت است.

سردار حسینی در مورد سفر به شهرهای شمالی کشور اعلام کرد: در مورد شهرهای شمالی کشور هم ممنوعیت تردد وجود دارد و با توجه به اینکه تهران جزء شهرهای قرمز محسوب می گردد، لذا خروج از تهران به هر سمتی ممنوع و دارای محدودیت بوده و مشمول جریمه یک میلیون تومانی می باشد.

جانشین پلیس راهور ناجا اعلام نمود: با همکاری مردم هرچه سریعتر از این شرایط عبور کنیم و جادارد از همکاری مردم تا به امروز در محدودیت های تردد اعمال شده، تشکر و قدردانی کنیم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1699

به "هشدار پلیس درباره تشدید برخورد با خودروهایی که وارد شهرهای نارنجی و قرمز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس درباره تشدید برخورد با خودروهایی که وارد شهرهای نارنجی و قرمز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید