پیشنهاد پورتو برای تشکیل زوج زهردار ایرانی، آزمون هم تیمی مهدی طارمی می گردد

به گزارش لیسون، زوج طارمی و آزمون در تیم ملی ایران هم همیشه خط حمله ایران را زهردار نموده است و همکاری احتمالی آنها در تیم باشگاهی می تواند مجذوب کننده باشد.

پیشنهاد پورتو برای تشکیل زوج زهردار ایرانی، آزمون هم تیمی مهدی طارمی می گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سایت mercado-azul پرتغال به نقل از رسانه های روسی از احتمال انتقال سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ به تیم پورتو اطلاع داد.

این سایت که ارتباط نزدیکی با باشگاه پورتو دارد بیان کرد پورتو همچنان در پی یک جایگزین برای جای خالی موسی ماره گا در خط حمله است و آلفردو مورلس گزینه اصلی تیم پرتغالی است اما سردار آزمون هم به فهرست خریدهای پورتو اضافه شده است.

آزمون فصل گذشته در 29 بازی برای تیم زنیت، 19 گل به ثمر رساند و تا سال 2022 با این تیم روسی قرارداد دارد.

هرچند از چند ماه گذشته خبرهای زیادی از احتمال انتقال آزمون به تیم هایی از ایتالیا، انگلیس و اسپانیا مطرح شده ولی باشگاه زنیت هنوز به صورت رسمی در این ارتباط موضعگیری نداشته است.

حضور آزمون در تیم پورتو می تواند برای طرفداران فوتبال ایران قابل توجه باشد. مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران فصل گذشته در تیم پورتو حضور داشت و عملکرد وی در نخستین فصل با پیراهن پورتو، رضایت طرفداران این تیم و کارشناسان فوتبال پرتغال را در پی داشت.

زوج طارمی و آزمون در تیم ملی ایران هم همیشه خط حمله ایران را زهردار نموده است و همکاری احتمالی آنها در تیم پورتو می تواند مجذوب کننده باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1712

به "پیشنهاد پورتو برای تشکیل زوج زهردار ایرانی، آزمون هم تیمی مهدی طارمی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد پورتو برای تشکیل زوج زهردار ایرانی، آزمون هم تیمی مهدی طارمی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید