پیکر 2 کودک مفقود شده در سیل اردکان پیدا شد

به گزارش لیسون، رئیس هلال احمر اردکان با اشاره به اینکه سیل چند روز پیش در جاده چک چک اردکان، دو کودک را با خود برد، گفت: پس از جستجوهای شبانه روزی، پیکر هر دو کودک پیدا شد.

پیکر 2 کودک مفقود شده در سیل اردکان پیدا شد

به گزارش خبرنگاران جواد کمال آبادی در مصاحبه با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو در ابتدای جاده چک چک بر اثر جاری شدن سیل گفت: پس از کسب اطلاع ازین حادثه، نیروهای امدادی هلال احمر بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شدند و علیرغم تاریکی هوا و بارش شدید باران عملیات جستجوی دو کودک مفقود شده را آغاز کردند.

وی بیان کرد: جسد یکی از بچه ها پس از ساعتی جستجوی شبانه در فاصله 700 متری خودروی واژگون در سیلاب پیدا شد و تلاش برای پیدا کردن کودک دوم کماکان ادامه یافت.

کمال آبادی مطرح نمود: با تلاش چهار تیم و 20 نفر از نجاتگران تیم های امدادی شهرستان اردکان و واکنش سریع و تیم یزد با چهار خودرو امدادی و نیروهای مردمی، جسد دومین حادثه دیده سیل نیز در فاصله تقریبی پنج کیلومتری با جاده اصلی اردکان - طبس حدود 10 کیلومتری منطقه چک چک این شهرستان کشف شد.

رئیس هلال احمر اردکان اضافه نمود: جریان سیل، خودرو پاترول را واژگون کرده بود که به گفته شاهدان، راننده خودرو هنگام گرفتار شدن در سیل، از خودرو پیاده شده و با دو فرزند و همسر خود سعی می کنند خودشان را نجات دهند اما در بین راه، سرعت و قدرت آب باعث جدا شدن بچه ها از پدر و مادر شده و سیل آنها را با خودش می برد.

به گزارش مهر، بر اثر سیلاب ناشی از بارندگی چهارشنبه شب در اردکان به تعدادی از راه های شهرستان خسارت وارد و برخی جاده ها نیز مسدود شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 924

به "پیکر 2 کودک مفقود شده در سیل اردکان پیدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکر 2 کودک مفقود شده در سیل اردکان پیدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید