پیک عاشقی به کار خود انتها داد ، شرکت بیش از 6000 زوج دانشجو در این ویژه برنامه

به گزارش لیسون، ویژه برنامه پیک عاشقی با اعلام اسامی برندگان بخش های مختلف به کار خود انتها داد.

پیک عاشقی به کار خود انتها داد ، شرکت بیش از 6000 زوج دانشجو در این ویژه برنامه

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، برندگان ویژه برنامه پیک عاشقی طی مراسمی با حضور معاون دبیر ستاد ازدواج دانشجویی و دست اندرکاران این ویژه برنامه به قید قرعه تعیین شدند.

این ویژه برنامه باهدف بهینه سازی اوقات فراغت دانشجویان در ایام قرنطینه خانگی در چهار بخش خلاصه نویسی کتاب، تجربه نگاری، کتاب صوتی و مهارت های زندگی از 24 اسفندماه 98 تا 18 فروردین 99 اجرا شد که بیش از 6 هزار زوج دانشجو از سراسر کشور در آن شرکت کردند.

این گزارش حاکیست، 28 سفر مشهد مقدس در قالب طرح ملی همسفرتابهشت و بیش از 20 کارت هدیه بانکی از جمله جوایز این ویژه برنامه بود که به قید قرعه به 41 نفر از کسانی که بیشترین امتیازات را کسب نموده بودند، تعلق گرفت.

لازم به ذکر است به دلیل استقبال گسترده زوج های دانشجو، 8 جایزه سفر به مشهدمقدس نیز بین همه شرکت کنندگان و فارغ از میزان امتیازات دریافتی آنان قرعه کشی شد.

فاطمه اسلامی، کبری طهماسبی فرد، قادر خالدی فرد، نسیم نادری قمبوانی، حیدر امیریل، مریم بیات، سجاد جوادزاده و سیده مریم میری با کسب 111 امتیاز از مجموع 114 امتیاز، عنوان برترین ها را به خود اختصاص دادند.

لازم به ذکر است جزئیات مراسم قرعه کشی و برندگان بخش های مختلف در سایت nahad.ir، اپلیکشین باشگاه ازدواج و صفحات ستاد ازدواج دانشجویی در شبکه های اجتماعی قابل دسترسی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 963

به "پیک عاشقی به کار خود انتها داد ، شرکت بیش از 6000 زوج دانشجو در این ویژه برنامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیک عاشقی به کار خود انتها داد ، شرکت بیش از 6000 زوج دانشجو در این ویژه برنامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید