کاظمی: مهم ترین دغدغه و اولویت نظام تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس است

به گزارش لیسون، تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش گلستان گفت مهم ترین دغدغه و اولویت نظام تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس است.

کاظمی: مهم ترین دغدغه و اولویت نظام تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، جلسه شورای آموزش و پرورش استان با حضور علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، هادی حق شناس؛ استاندار گلستان و سایر اعضا عصر پنجشنبه 18 شهریور 1400 برگزار گردید.

در این جلسه سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مهم ترین دغدغه واولویت نظام تعلیم و تربیت باز گشایی مدارس است؛ 27شهریور از نسخه نو اپلیکیشن شاد رونمایی خواهد شد و شاد به اسم بزرگترین شبکه اجتماعی داخلی، با بیشترین ظرفیت موجود، همانند سال پیش به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار خواهد گرفت و مدرسه تلویزیونی ایران علاوه بر نقش اصلی، نقش مکمل در برنامه های آموزشی داشته و از اول مهر آغاز به کار خواهد نمود.

وی اضافه نمود: آموزش حضوری و بازگشایی مدارس، به شکلی آرام، تدریجی و با رعایت ایمنی وسلامت دانش آموزان، در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است تا دغدغه خانواده ها، فرهنگیان و مسئولان در این باره کاهش یابد.

استاندار گلستان هم در این نشست با تأکید بر ضرورت رعایت عدالت آموزشی، به لزوم احداث هنرستان دریایی، در شهرستان گمیشان و هنرستان کشاورزی در شهرستان گرگان و کانون فرهنگی و تربیتی در آق قلا تأکید کرد.

گوهری راد، در این جلسه گفت: حضور مداوم استاندار در جلسات شورای آموزش و پرورش در سال گذشته، منجر به اجرایی شدن 85درصد مصوبات این شورا شده است.

وی در ادامه گفت: تا به امروز 90/15 درصد دانش آموزان پایه اول استان، در سامانه ثبت نام شده و به طور تجمیعی 85/93 درصد دانش آموزان استان در مدارس ثبت نام شده اند.

وی اضافه نمود به منظور بازگشایی باشکوه مدارس، مانور سراسری بازگشایی مدارس را درسراسر استان روز شنبه 20شهریور1400 اجرا خواهیم کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در خاتمه اذعان داشت: 85درصد فرهنگیان استان گلستان در مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان، واکسن کرونا دریافت نموده اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1760

به "کاظمی: مهم ترین دغدغه و اولویت نظام تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی: مهم ترین دغدغه و اولویت نظام تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید