380 طرح اشتغالزایی در خوزستان به بهره برداری رسید

به گزارش لیسون، خبرنگاران: به مناسبت هفته دولت 380 طرح اشتغالزایی و 298 واحد مسکونی برای مددجویان بهزسیتی به بهره برداری رسید.

380 طرح اشتغالزایی در خوزستان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگاران از اهواز، به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی خوزستان، 298 واحد مسکونی و 380 طرح اشتغالزایی به مناسبت هفته دولت در شهرستان های مختلف خوزستان افتتاح شد.

در شهرستان اهواز 81 واحد مسکونی در قالب تعاونی، مشارکت خیرین و خود مالکی به بهره برداری رسید.

همچنین در شهرستان های ایذه، دشت آزادگان، دزفول، گتوند، رامشیر، لالی، رامهرمز، باغملک، بهبهان، هندیجان، شادگان، امیدیه، مسجدسلیمان و اندیکا نیز 217 واحد مسکونی خود مالکی و تعاونی به بهره برداری رسید.

اعتبار هزینه شده برای احداث این واحدهای مسکونی 110 میلیارد ریال است که 12 میلیارد ریال آن یاری بلا عوض سازمان بهزیستی و 98 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و سهم آورده مددجویان و یاری خیرین بوده است.

همچنین 370 طرح اشتغالزایی در 24 شهرستان خوزستان و 10 طرح اشتغالزایی (مشاغل خانگی و خوداشتغالی) جهت اشتغال 10 نفر به بهره برداری رسید.

گروه همیار زنان سرپرست خانوار شوشتر نیز در زمینه دوخت لباس برای 12 نفر از زنان بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی آن شهرستان اشتغال ایجاد کرد.

پیش از ظهر امروز نیز مرکز ژنتیک پارس و مرکز ویزیت در منزل ضایع نخاعی ترنم با حضور مدیرکل بهزیستی استان خوزستان، مدیران استانی و مسئولان محلی افتتاح شد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 975

به "380 طرح اشتغالزایی در خوزستان به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "380 طرح اشتغالزایی در خوزستان به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید