ترامپ از سوی مردم هو شد

به گزارش لیسون، ایسنا نوشت:ترامپ در میان جمعی از مردم در دالاس گفت که دوز بوستر واکسن کرونا را تزریق نموده اما از سوی مردم هو شد.

ترامپ از سوی مردم هو شد

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا به بیل اورایلی از فاکس نیوز گفت که دوز تقویتی واکسن کرونا را دریافت نموده و اورایلی هم این مساله را تایید کرد اما نگفت رئیس جمهوری سابق آمریکا چه واکسنی را به عنوان دوز تقویتی تزریق نموده است.

در این میان، وقتی که ترامپ گفت دوز بوستر را تزریق نموده از سوی جمعیت حاضر هو شد.

وقتی مگی هابرمن از روزنامه نیویورک تایمز از یکی از سخنگوهای ترامپ پرسید که چرا رئیس جمهوری سابق نظرش را درباره واکسیناسیون و بوسترها تغییر داده، نوشته ای را با امضای دونالد دریافت کرد که چهار واژه نخستش برجسته شده بود باید حقیقت را بگویم که میلیون ها نفر در سراسر دنیا نجات یافتند و از اینکه سه واکسن را به این سرعت فراوری نموده ایم، بسیار افتخار می کنم؛ با برترین آرزوها دونالد.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، درحالیکه مخالفت هایی برای واکسیناسیون در میان بعضی از محافظه کاران دیده می گردد، تنها 60 درصد از جمهوری خواستار واکسن زده اند در حالیکه این اندازه در میان دموکرات ها 91 درصد است.

ترامپ بعلاوه به نقش دولتش در فراوری واکسن اشاره نمود و اضافه کرد: فکر می کنم این همان آنفلوانزای اسپانیایی 1917 بود و می رفت که کشور را از این چیزی که الان می بینیم، ویران تر کند. آن را مهم بدانید.

ترامپ هم چنین در حالی که مخالفتش را با اجبار در واکسیناسیون مورد تاکید قرار داد، به حامیانش گفت، وقتی آنها به کارایی و سلامت واکسن شک می نمایند، بازیچه دست دیگران می شوند.

تمامی آمریکایی های 16 ساله و بالاتر واجد شرایط دریافت واکسن های بوستر هستند. بعلاوه مرکز کنترل و جلوگیری از بیماری های آمریکا نیز توصیه می نماید که تمامی آمریکایی های 18 سال و بالاتر باید بوستر واکسن کرونا را دریافت نمایند.

دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و آژانس های سلامت این کشور در فرایند تزریق واکسن بوستر کرونا در امسال میلادی دخیل هستند و می گویند در این راستا جدی هستند چون سویه نو کرونا یعنی اومیکرون شیوع یافته و باید در مقابل آن مصون شد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: lison.ir شناسه مطلب: 1913

به "ترامپ از سوی مردم هو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ از سوی مردم هو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید